Toon posts:

Msn messenger 7.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, een vriendinnetje van op mijn msn kan geen geluid horen in haar msn messenger 7.5.
Daarmee bedoelen we: berichten melders, online/offline melders etc.
De vinkjes bij de opties zijn aangevinkt, dus daaraan kan het al niet liggen en ook haar boksen staat op volle bak en kan zonder problemen wel muziek beluisteren in windows media player, alleen met msn messenger heeft ze problemen met het geluid. Ik denk dat dit probleem best wel bekend is omdat ik al vaker dat probleem heb gelezen in forums, maar de oplossing heb ik nog nooit gevonden.
Hopelijk vind hier iemand de oplossing die het ooit eens gevonden heeft!

Komt niet af met berichten van:
Opnieuw installeren, etc. want daaar hebben we niets aan omdat zij dat al vaker heeft geprobeerd.

Dank! :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eens bij de geluidsinstellingen die je in het configuratiescherm kan vinden. Daar is een subcategorie van MSN te vinden :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Oké, bedankt voor je reactie, maar nu kwam mijn msn vriennetje af dat het tablad geluid niet eens werkt, hier heeft ze nog een screenshot gestuurd :s:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e178/Nijhofvirra/Geluiden.jpg

Merk op: kijk eens naar die schuifbalk, zoals je kunt zien staat er niets meer onder 'msn messenger'

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, dat is raar. En hebben jullie voor de zekerheid ook een andere MSN Messenger versie geprobeerd?

Wauw, een sig!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07 10:04

yassine

Nothing to it but to do it!

Staat de Online status Niet op BEZET? dit had ik nl ook. En ik maar afvragen waarom ik geen tadang en thingg hoorde. :P Zet eens op online en chek dan verder