binnekort is bij mij in de buurt essent@home beschikbaar. weet iemand of dit een goede kabel-provider is? ze beweren bij @home (grote mond natuurlijk) dat je ongeveer een snelheid van 350 KB/s (gemmideld) haalt. is dit waar?
Verwijderd
klopt ik heb ook @home. Alleen hun helpdesk is natuurlijk zwaar kut. Als je mailt krijg je een reply met je moet bellen en als je belt is het "helaas zijn al onze medewerkers in gesprek".
Bij het installeren willen ze hun eigen spul op je pc zetten, eigen netscape versie en zo.
Moet je gewoon zeggen dat je dat niet wilt, ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze al hun bookmarks etc kwijt waren.
Bij het installeren willen ze hun eigen spul op je pc zetten, eigen netscape versie en zo.
Moet je gewoon zeggen dat je dat niet wilt, ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze al hun bookmarks etc kwijt waren.
Downloaden met Napster gaat zo tussen de 200 en 350 KB/s met @home in Tilburg. (uiteraard van snelle servers!)
Houdoe
hebben jullie proxy aan of uit staan (lees net dat het dan sneller gaat)
maak je nog maar niet blij, ik heb me 5-12- 2000 aangemeld en zou dan 21-12-2000 aangesloten worden, op 8-12 was het al opgeschoven naar 27-2-2001 en van de week is het alweer opgeschoven naar eind april.
Als het in 3 dagen al 10 weken kan opschuiven, hoever kan het dan wel niet opschuiven voordat het eind april is ?
Oplichters.
Als het in 3 dagen al 10 weken kan opschuiven, hoever kan het dan wel niet opschuiven voordat het eind april is ?
Oplichters.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
Het IP van de @Home proxy is zelfs gebanned op GoT.Op zondag 28 januari 2001 23:29 schreef nexor88 het volgende:
hebben jullie proxy aan of uit staan (lees net dat het dan sneller gaat)
Alle eer daarvoor gaat naar MoJo.
welke regio woon je dan?Op zondag 28 januari 2001 23:32 schreef gdew het volgende:
maak je nog maar niet blij, ik heb me 5-12- 2000 aangemeld en zou dan 21-12-2000 aangesloten worden, op 8-12 was het al opgeschoven naar 27-2-2001 en van de week is het alweer opgeschoven naar eind april.
Oplichters.
Kampen
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
hmmm ver weg dus. als het goed is krijg ik het binnen een maand (bij een colega van me komen ze morgen(als alles goed is))Op zondag 28 januari 2001 23:42 schreef gdew het volgende:
Kampen
Verwijderd
die 700 k is de onnauwkeurigheid van je download proggie.
@home is maximaal 486 kilobyte per seconde.
@home is maximaal 486 kilobyte per seconde.
Verwijderd
neee max 512kb/s....
maar ik heb wel es 500 gehaald, hoger niet. Normaal met een beetje server 200kb/s.....
Alleen de mail-server sucks
maar ik heb wel es 500 gehaald, hoger niet. Normaal met een beetje server 200kb/s.....
Alleen de mail-server sucks
het ligt er maar net aan waar je woont en hoeveel mensen er daar op @home zijn aangesloten...
bij ons zijn er nogal veel die kabelinternet hebben (Raalte) en hier haal ik dus downloadsnelheden van gemiddeld 80K/s (en dat halen mijn "buurtgenoten" hier ook)
bij ons zijn er nogal veel die kabelinternet hebben (Raalte) en hier haal ik dus downloadsnelheden van gemiddeld 80K/s (en dat halen mijn "buurtgenoten" hier ook)
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
haha, Raalte veel kabelinternetters....? wow, ik d8 dat er maar 3 mensen woonde...
geintje
ik kom uit Deventer... hehe.
icq me
ik kom uit Deventer... hehe.
icq me
Verwijderd
@Home is zwaar snel, als je net als mij een van de weinige (of enige) met @home in de buurt ben. Ik haal 200 tot 400 kB/s. Het is echter heel erg afhankelijk van de snelheid van de server waarvan je download. Op goeie servers in de VS haal ik 250, snelle Europese 250 tot 400 (meestal rond de 350). Maar als de server klote is, haal je misschien maar 50 ofzo.
Verwijderd
Volgens mij zitten erveel luitjes/studenten in de binnen stad van groningen met een @home acount. Ik download met maximaal 50kb per seconde.
Verwijderd
ja Groningen. vin je het gek. Allemaal studenten.....
je kunt trouwens wel heel vet uitgaan in Groningen...
je kunt trouwens wel heel vet uitgaan in Groningen...
Ik heb eens 1mb/s gehaald met @home.
En dat was geen foute weergave,
omdat het een file van 50 mb was en die binnen 1 minuut klaar was
En dat was geen foute weergave,
omdat het een file van 50 mb was en die binnen 1 minuut klaar was
Ja, die helpdesk van @Home is zwaar beroerd. Ben je na lang wachten eindelijke 'binnen', wordt je van 't kastje naar de muur gestuurd. En natuurlijk tussendoor weer ellenlange wachttijden.
Nog erger is het als je verhuist naar een nieuwbouwstraat (zoals ik). Al bijna twee maanden thuis geen internet meer doordat de kabelboer en @Home compleet langs mekaar heen werken.
Samenvattend:
helpdesk, flexibiliteit en klantvriendelijkheid:
snelheid en limietloos internet:
Nog erger is het als je verhuist naar een nieuwbouwstraat (zoals ik). Al bijna twee maanden thuis geen internet meer doordat de kabelboer en @Home compleet langs mekaar heen werken.
Samenvattend:
helpdesk, flexibiliteit en klantvriendelijkheid:
snelheid en limietloos internet:
Legion, dat kan inderdaad net, @home is maximaal 10 MBit/s, alhoewel je dan wel van het interne net die file moet hebben (of uit je eigen cache
)
zo hebben ze ook een lokale tucows server (keyaccess.tucows.com) en daar heb ik idd wel eens 600 kb/s vanaf gehaalt.
Maar goed, hier in enschede heb ik mijn "officiele" record nog steeds staan op een bestand van 430MB die in 15,5 minuut binnen was (430 k/s).
Verder is de helpdesk zwaar kut, en zijn de pingtijden 's avonds naar de belangrijke gameservers _errug_ klote (lees +200)
overdag en na 12 uur gaat het wel weer beter
zo hebben ze ook een lokale tucows server (keyaccess.tucows.com) en daar heb ik idd wel eens 600 kb/s vanaf gehaalt.
Maar goed, hier in enschede heb ik mijn "officiele" record nog steeds staan op een bestand van 430MB die in 15,5 minuut binnen was (430 k/s).
Verder is de helpdesk zwaar kut, en zijn de pingtijden 's avonds naar de belangrijke gameservers _errug_ klote (lees +200)
overdag en na 12 uur gaat het wel weer beter
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Slechte of goede pingtijden hangen erg af van waar je woont... voornamelijk in het noorden schijnen er pingproblemen te zijn terwijl het zuiden grotendeels no problems heeft. Hier in Tilburg bijvoorbeeld altijd goede pings...
Pagina: 1