Aanbieding BCC, is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 664 views sinds 30-01-2008

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Heren,

Ik ben op zoek naar een nieuwe notebook en mijn oog viel op deze uit een folder van BCC:

Folder

1GB werkgeheugen is lekker en ook de 100GB harde schijf is mooi meegenomen. Ik wil eigenlijk niet meer dan 700 euro uitgeven, omdat ik niet heel veel eisen stel aan mijn laptop (games speel ik al op mijn console). Maar als het de moeite waard is, wil ik best deze 200 euro extra uitgeven om zo een wat krachtiger ding te hebben die langer mee gaat.

Mijn vraag is dan ook: is deze laptop de moeite waard?

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:36
De hardeschijf is 100 GB.
Alternate heeft ook nog een leuke Toshiba in de aanbieding voor maar € 699,00.

Voor rond de € 899,00 zou ik liever deze Sony Viao hebben zeker als het om een pure
Office & Non-gaming machine ging.

[ Voor 68% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-08-2006 21:49 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mja, als je niet veel doet met je laptop kan je deze best aanschaffen. Zelf denk ik wel dat er betere aanbiedingen zijn te vinden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Leuke aanbieding voor een leuke prijs. Maar alles ligt er natuurlijk aan met wat je er mee wil gaan doen.
Voor standaard gebruik (office/surfen) is dit een goede notebook.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 21:42 ]

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:12
check deze eens bij Dynabyte

https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=2533 (graka is een ATI Radeon X300) dus je kan de huidige games op spelen :9

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
ljarutten schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:48:

https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=2533 (graka is een ATI Radeon X300) dus je kan de huidige games op spelen :9
X300 is nou niet echt de sterkste, grafka :').
Ik merk dat me X800 Oblivion op sommige punten in 1024*768 met medium settings nog niet goed trekt. Dus ik vind dat wat onoverzichtelijk.
Maak bij het kopen van een laptop een belangerijke keus :
Games of niet gamen.
Wil je gamen -> dure laptop.
Wil je niet gamen -> Iedere laptop is goed :).

Ik zelf heb een 2e hands thinkpad r40 en ben er dol gelukkig mee, wil nooit meer een ander merk. Maar heb daarnaast ook nog een vaste kast, voor al het overige werk/spellen....

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:36
Termi schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:52:
[...]

X300 is nou niet echt de sterkste, grafka :').
Ik merk dat me X800 Oblivion op sommige punten in 1024*768 met medium settings nog niet goed trekt. Dus ik vind dat wat onoverzichtelijk.
Maak bij het kopen van een laptop een belangerijke keus :
Games of niet gamen.
Wil je gamen -> dure laptop.
Wil je niet gamen -> Iedere laptop is goed :).

Ik zelf heb een 2e hands thinkpad r40 en ben er dol gelukkig mee, wil nooit meer een ander merk. Maar heb daarnaast ook nog een vaste kast, voor al het overige werk/spellen....
Precies mijn Acer Ferrari 4002 heeft een X700 en dan kan ik met 1 GB intern net meekomen.
Een X300 zal absoluut niet voldoen.

Verwijderd

ljarutten schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:48:

Voor games van deze tijd is de X300 echt zo slecht. Voor wat oudere games, en de huidge games, alles op laag, lage resolutie etc, is er nog mee te spelen. Nog niet zoals het hoort.. maar het werkt.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Toevallig heeft mijn vriendin laatst een HP Pavilion dv5236 gekocht bij Dynabyte. Moet zeggen, erg mooi ding. En ook lekker snel!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:22

Thandor

SilverStreak

Dit topic gaat op slot en wel vanwege het volgende: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Het topic valt ook onder 'welke moet ik nemen?' en 'welke is goed?'. Helaas zie ik enkel één notebook in jou topic start. Op GoT verwachtten wij dat men zelf het één en het ander uitzoekt alvorens er een topic aangemaakt wordt. Daaronder valt ook het vergelijken van notebooks en het vergelijken van de individuele onderdelen in het apparaat. Dat laatste kan ik niet weer vinden in de topic start.

Wat te doen?
Kijk eens rond en zoek andere notebooks op die rond jouw budget liggen. Vergelijk specificaties en ervaringen van de gekozen modellen. Zaken zoals gewicht en schermgrootte zijn persoonlijk; dergelijke vragen kunnen dus enkel door jou beantwoordt worden :)

Het vergelijken van de onderdelen geschiedt vrijwel altijd door het naast elkaar zetten van de specificaties én de prestaties. Beide zijn op te zoeken met behulp van de GoT search en Google.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.