Toon posts:

Laptop Dell Latitude Ci

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, m'n laptop heeft een tijd opgestaan en ik was er niet, maar hij stond wel op. Ik kwam terug en hij werkte niet meer. Maar maakte wel een vreemd lawaai, komende uit het scherm. Voor ik weg was werkte alles nog, maar toen ik terugkwam werkte hij gewoon niet meer. Hij kon niet opstarten of niets. De lader voor in de netstroom, het lichtje ervan pinkt . Normaal brand het gwn.

Heb al de support van dell willen opbellen, maar daar was niemand meer aanwezig.

De spec's:

Latitude CPi D266XT
Latitude CPi 266XT/OMB/13.3 XGA BEL
64MB DIMM Memory (1x64MB EDO)
4.3GB EIDE Hard Drive (UltraDMA/33)
24X CD MODULE
2nd battery H.C. for Media Bay
C/Port Replicator with A Adpt EUR

Weet het echt niet meer :( , pc werkt al niet, mobo kapot en nu laptop die ook niet werkt en dat allemaal in twee dagen. Kunnen jullie mij aub helpen ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

m'n laptop heeft een tijd opgestaan
Niet aangestaan? :P
Dus je hebt de laptop nu wel uit? Hij maakt geen geluid met opstarten (piepjes / harde schijf die opspint) en je hebt geen beeld? En zou het kunnen zijn dat je Accu misschien overbelast oid is?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:41:
[...]
Niet aangestaan? :P
Dus je hebt de laptop nu wel uit? Hij maakt geen geluid met opstarten (piepjes / harde schijf die opspint) en je hebt geen beeld? En zou het kunnen zijn dat je Accu misschien overbelast oid is?
ja nu is de laptop uit, hij was uit toen ik er terugopwou,
neen, hij start gwn niet op, hij maakt lawaai als hij aangesloten is op netstroom, en op accu kan ik hem niet laten werken, omdat de accu's niet meer werken, maar dit was daarvoor geen probleem, werk al een jaartje zonder accu's. Het piepgeluid komt uit het beeldscherm.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:30:
Hallo, m'n laptop heeft een tijd opgestaan en ik was er niet, maar hij stond wel op. Ik kwam terug en hij werkte niet meer. Maar maakte wel een vreemd lawaai, komende uit het scherm. Voor ik weg was werkte alles nog, maar toen ik terugkwam werkte hij gewoon niet meer. Hij kon niet opstarten of niets. De lader voor in de netstroom, het lichtje ervan pinkt . Normaal brand het gwn.

Heb al de support van dell willen opbellen, maar daar was niemand meer aanwezig.

De spec's:

Latitude CPi D266XT
Latitude CPi 266XT/OMB/13.3 XGA BEL
64MB DIMM Memory (1x64MB EDO)
4.3GB EIDE Hard Drive (UltraDMA/33)
24X CD MODULE
2nd battery H.C. for Media Bay
C/Port Replicator with A Adpt EUR

Weet het echt niet meer :( , pc werkt al niet, mobo kapot en nu laptop die ook niet werkt en dat allemaal in twee dagen. Kunnen jullie mij aub helpen ?
Ooit eraan gedacht dat het beestje weleens zijn tijd gehad kan hebben? Het is namelijk al een antieke ......

Echter reparatie voor een oude laptop is niet rendable. Het zou je moederbord wel kunnen zijn, maar dan moet de notebook tijdens het starten wel postpeeps geven.

Verwijderd

Ik zou 't probleem eerst zoeken bij die adapter, het lampje hoort constant te branden, niet te knipperen. Klinkt als kapot. Dan is het ook niet vreemd dat die laptop weinig doet.
Aangezien je pc ook toevallig kapot is gegaan zou ik eens kijken of je stroomvoorziening nog wel 100% is, dit klinkt als spanningspieken op het lichtnet (blikseminslag?).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:59:
Ik zou 't probleem eerst zoeken bij die adapter, het lampje hoort constant te branden, niet te knipperen. Klinkt als kapot. Dan is het ook niet vreemd dat die laptop weinig doet.
Aangezien je pc ook toevallig kapot is gegaan zou ik eens kijken of je stroomvoorziening nog wel 100% is, dit klinkt als spanningspieken op het lichtnet (blikseminslag?).
Maar men scherm stak indezelfde verdeelstekker als men pc en men laptop, dan moet men scherm toch ook kapot zijn ? Ik heb geen 2de adapter voor men laptop :( , hoe kan ik het nog testen, hebben jullie soms een manier?
Pagina: 1