Logitech G5 muiswiel

Pagina: 1
Acties:

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een hele vaag probleem met mijn muiswiel (Logitech G5). Met deze muis kun je zowel het wieltje naar boven en beneden draaien ook links en recht drukken.

Voor dit wil ik mijn muiswiel gebruiken om te bladeren met Internet Explorer. Dus mijn muiswiel naar links is vorige en mijn muiswiel naar recht volgende. Dit is allemaal prima in te stellen op Logitech Setpoint (programmatje op de bijgeleverde CD).

Het vreemde is alleen dat deze iedere keer 2 paginas terug gaat of 2 paginas naar voren. Met verkenner heb ik dit probleem niet. Daar gaat hij gewoon een keer terug of een keer naar volgende. Ik kan het maar niet vinden. :(

[ Voor 39% gewijzigd door Tasminos op 23-08-2006 17:45 ]

• Tasminos
  • Niet online
kick

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09-2025
Misschien iets met de gevoeligheid ofzo in IE, want als je scrolt kan je ook instellen van 2, 4 of 6 regels ??

Anders zou ik het ook echt niet weten. Jammer dat er aan de zijkant alleen vorige was want volgende mis ik ook wel :)...

Gegroet

Inventaris | WhatPulse

• Tasminos
  • Niet online
Wie heeft er zelf ook een Logitech G5 muis en kan dit testen door de muiswiel ook zo in te stellen. Heeft een van julie dan ook het probleem dat hij twee pagina's per keer pakt.

• Q00101100
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 22:24
Ik heb de G5 en heb deze precies zo ingestelt. Dus links is vorige en rechts is volgende. Dat heb ik nu ongeveer een maand zo en het bevalt me uitstekend. Alleen heel soms heb ik het beschreven probleem in Internet Explorer. Echter komt dat volgens mij doordat ik het wieltje dan iets te lang opzij houd. Maar zoals ik al zei heb ik daar bijna nooit last van.

Instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/1222/setpointer9.png

Ik heb nu nog even een testje gedaan. Als ik het wiel naar links druk en dan een beetje terug laat komen, maar nog wel naar links, dan gaat IE soms wel meerdere pagina's tegelijk of achter elkaar terug. Maar dat klinkt niet als jouw probleem.

[ Voor 0% gewijzigd door Q00101100 op 01-09-2006 01:05 . Reden: typo ]

• Tasminos
  • Niet online
Probleem op een andere manier opgelost.
Je kunt namelijk ook een toetscombinatie toewijzen aan een knop. Ik heb dus ALT+<- toegewezen aan muiswiel naar links drukken en ALT+-> toegewezen aan muiswiel naar rechts drukken. Meerdere wegen leiden naar Rome :)
Pagina: 1