Ik voel me echt geneukt door die hardware boeren grmbl.
Reden : intel heeft geen enkel deftig mobo voor 133mhz bus en via is ook niet al te goed dus zou nik voor een bx op 133 moete gaan wegens het feit dat deze gewoon na 2 jaar nog steeds ruuult (agp bus troubles included) En ja ik dan maar naar athlon gaa kijken he maaar aangezien ik me nieuw peeceeke toch nog graag zou willen af en toe upgraden kloot athlon me met hun socket A waardoor ik me cpu niet meer zou kunne upgraden in de toekomst.
Dit heb ik uitgedocktert als beste prijs kwaliteit systeem (een intel en athlon systeem) (ook een power systeem en een STIL systeem ;-) )
Ik ben een gamer/webdesigner en wil me graag met video en audio bewerkingen gaan bezighouden nu
Nieuwe pc :
Athlon syteem :
Moederbord : ASUS k7V
Athlon 900 Mhz
Ram : 256 Mb 133Mhz ECC SDram CAS2 (1 dimm)
Videokaart : creative annihilator pro (gforceDDR 32 MB)
Hard Disk : IBM deskstar 75 gig versie (en een 80 pin kabel indien die er niet bij zit in de retail)
Kast: Supersilent Big tower met lekker airflow en Athlon waardige Voeding (300 wat of meer)
floppy drive (stil maar rap)
KenWood 72X CD-ROM
Plextor Plexwriter 12x,10x,32x IDE internal CD-ReWriter - Retail
Cambridge SoundWorks DeskTop Theater 5.1 DTT2500 Digital
Creative labs soundblaster Platinum - Retail
Intel systeem:
Moederbord: Abit BE6-II
Intel 733e Fcpga socket 370
Videokaart : creative annihilator pro (gforce DDR 32 MB)
Hard Disk : IBM deskstar 75 gig versie (en een 80 pin kabel indien die er niet bij zit in de retail)
Kast: Supersilent Big tower met lekker airflow (300 wat)
KenWood 72X CD-ROM
Nou wilde ik eerst de g400 max maar deze zou niet werken in een bx 133
Voor welk systeem zou ik gaan en hebben jullie nog wat tips opmerkingen ervaringen?
Thx in advance,
een totaal de kluts kwijte pesticide
Reden : intel heeft geen enkel deftig mobo voor 133mhz bus en via is ook niet al te goed dus zou nik voor een bx op 133 moete gaan wegens het feit dat deze gewoon na 2 jaar nog steeds ruuult (agp bus troubles included) En ja ik dan maar naar athlon gaa kijken he maaar aangezien ik me nieuw peeceeke toch nog graag zou willen af en toe upgraden kloot athlon me met hun socket A waardoor ik me cpu niet meer zou kunne upgraden in de toekomst.
Dit heb ik uitgedocktert als beste prijs kwaliteit systeem (een intel en athlon systeem) (ook een power systeem en een STIL systeem ;-) )
Ik ben een gamer/webdesigner en wil me graag met video en audio bewerkingen gaan bezighouden nu
Nieuwe pc :
Athlon syteem :
Moederbord : ASUS k7V
Athlon 900 Mhz
Videokaart : creative annihilator pro (gforceDDR 32 MB)
Kast: Supersilent Big tower met lekker airflow en Athlon waardige Voeding (300 wat of meer)
KenWood 72X CD-ROM
Intel systeem:
Moederbord: Abit BE6-II
Intel 733e Fcpga socket 370
Videokaart : creative annihilator pro (gforce DDR 32 MB)
Kast: Supersilent Big tower met lekker airflow (300 wat)
KenWood 72X CD-ROM
Nou wilde ik eerst de g400 max maar deze zou niet werken in een bx 133
Voor welk systeem zou ik gaan en hebben jullie nog wat tips opmerkingen ervaringen?
Thx in advance,
een totaal de kluts kwijte pesticide