Toon posts:

Mx5000 met MX1000 bleutooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben nu al 'n tijdje op zoek naar 'n anders Draadloos desktop setje voor bij m'n pc.
Ik had al wat gelezen van de Mx5000 Desktop, maar daar stond niet het informatie in wat ik zocht.

Nu vind ik de Mx5000 serie een leuke desktop set.
Vind het toetsenbord en leuk uitzien en de Mx1000 natuurlijk ook.

Alleen, vraag ik me af of de MX1000 net zo goed werkt als wanneer je deze stand alone zou kopen.. dus NIET met een bleutooth verbinding

Ook had ik gelezen dat mensen met het probleem zitten dat de muis stoort op het wireless netwerk.

Ik werk nu met 'n Microsoft draadloos setje van 39 euro en dit is kortom echt gewoon shit.
Ik speel ook zo nu en dan wel eens 'n spelletje, maar heb niet specifiek daar 'n muis voor nodig, alhoewel, de MX1000 (volgens lezen) 'n goede game muis blijkt te zijn.

Wat ik me afvraag is of deze Bleutooth verbinding wel goed is.
Dat ik niet telkens hoef te reconnecten of wat dan ook.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen om 'n keuze te maken.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 12:33
uhm.. ik kan er heel kort in zijn.. koop de MX5000 NIET..

ik heb het 1 dag gehad, 1 groot rampenplan.. vond het brak werken, muis heeft een interne accu, dus als die op is, kan je niet verder met computeren..

ik heb de G15+G7 combinatie.. zo een beetje dé gamercombinatie, alleen kiezen sommige mensen liever de G5 (=G7 met draad)

bluetooth desktop vind ik niet prettig werken. dit werkt op 2.4GHz..

mocht je minder hoge eisen hebben, raad ik je gewoon een muis aan als de MX510 ofzo.. kan je erg goed mee gamen, en werkt goed. ligt lekker in de hand, en heeft een draadje..

wil je de draadloze, dan is de G7 fijn (2 accu's --> 1 kan je opladen in de dockingstation, andere in je muis) deze is wel duur, maar ik vind em heerlijk.. MX700 is ook prettig, maar daarbij heb je oplaadbare batterijen nodig.. net hoe makkelijk je het wil doen.. voordeel van mx700 op G7 is het feit dat de MX700 ook een "volgende" knop heeft, wat de G7 niet heeft :(

iig, ik raad je af om bluetooth desktop te kopen.. G15 toetsenbord typt lekker, maar is prijzig en lcd display is beetje overkill voor jou misschien.. (ik heb het een beetje voor het {"bling-gehalte" :9 )

koop sowieso geen merken anders dan razor of logitech.. die andere rommel als trust is om te janken.. spul moeten ze weren uit de winkels..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar opzich, gaat mij dat prijskaartje 'n beetje te ver.
de G15 + G7 = zo'n kleine 200euro.
Dat vind ik 'n beetje te veel van het goede.

Dit Mx5000Setje, is te koop hier voor 115,- euro. das heel wat anders dan 200,-

Maargoed, misschien dat er andere (positievere) reacties zijn. :)

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:17:
Ja, maar opzich, gaat mij dat prijskaartje 'n beetje te ver.
de G15 + G7 = zo'n kleine 200euro.
Dat vind ik 'n beetje te veel van het goede.

Dit Mx5000Setje, is te koop hier voor 115,- euro. das heel wat anders dan 200,-

Maargoed, misschien dat er andere (positievere) reacties zijn. :)
200 euro..? dan wil ik graag weten waar jij het koopt..

G7= € 82,95
G15= € 69,90

totaal: € 152,85

ok, beetje duur, maar dan heb je wel een setje waar je voorlopig mee vooruit kan.. dit was eigenlijk een voorbeeld.. ik raad je maar iig aan om logitech te halen, en niets wat met bluetooth te maken heeft.. werkt gewoon nog niet zuiver.. zoek maar op google naar de verhalen..

Verwijderd

Topicstarter
naja goed...
ik weet niet of ik de naam van die winkel mag noemen wegens... *artikel.. weet ikveel:P
maar een zaak hier in stadskanaal...
99 euro voor g15 en 99 voor de g7
oplichters dus?

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-02 21:49
Ik heb hier ook de MX5000, heb setpoint 3.00 draaien en heb eigenlijk nog weinig problemen gehad, maar ik gebruik me pc eigenlijk om een beetje te internetten en wat muziek te luisteren. Vind 't tot nu toe nog niet tegenvallen.

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:27:
naja goed...
ik weet niet of ik de naam van die winkel mag noemen wegens... *artikel.. weet ikveel:P
maar een zaak hier in stadskanaal...
99 euro voor g15 en 99 voor de g7
oplichters dus?
niet per sé, maar als je in de buurt van rotterdam woont, moet je richting yorcom (vlaardingen, waar ik de prijzen van had) of informatique.. beide érg goede, en goedkope tenten..

Verwijderd

Topicstarter
Chips!
kom ik er net achter dat de G15 niet eens draadloos is.
Deze vervalt dus zoiezo al.
Wil 'n draadloze set hebben. En wat ik heb gelezen over de Mx5000 blijkt inderdaad een grote mislukking van Logitech te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Naja goed..
wat denken jullie dan van de Mx3000 Desktop set?
ik ben toch niet zo'n fanatieke gamer..
ja af en toe eens NFS Most Wanted, maar daar heb je geen super goede muis bij nodig.
En dit setje zit op 70 euro ofzo.. dan kan ik altijd nog 'n mx518 oid erbij kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Enig reactie?

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-02 00:22
Ik heb zelf o.a. een MX3000 set en die is in een woord subliem. De lasermuis vind ik persoonlijk veel prettiger dan de MX1000.

(Persoonlijk prefereer ik nog altijd de Microsoft Elite set model 2003 maar dat komt door de gewenning heb daar al duizenden uren mee gegamed :9~ )
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:36:
Naja goed..
wat denken jullie dan van de Mx3000 Desktop set?
ik ben toch niet zo'n fanatieke gamer..
ja af en toe eens NFS Most Wanted, maar daar heb je geen super goede muis bij nodig.
En dit setje zit op 70 euro ofzo.. dan kan ik altijd nog 'n mx518 oid erbij kopen.

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01-2025
Wat is er mis met de mx1000?
Die accu is prima, heb er nooit problemen mee gehad. De accu gaat ca. 96 uur mee tijdens het spelen van FPS.

Waarom wil je uberhaupt een draadloos toetsenbord?

Verwijderd

Topicstarter
Draadloos.. geen idee lijkt netter denk ik.
Vind die draden maar niets, en vooral omdat ik nu draadloos gewend ben.
me bed staat vlak naast mijn computer... dus wil me tb mee kunnen nemen voor het slapen gaan:P
val daarom ook meestal in slaap met tb nog in me handen. 8)7

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-02 00:22
Een slaapbestendig toetsenbord dus :+

On topic:

De MX5000 is een goede set maar wat denk je zelf dat de meerwaarde boven de MX3000 is?
Een klein schermpje?
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:35:
Draadloos.. geen idee lijkt netter denk ik.
Vind die draden maar niets, en vooral omdat ik nu draadloos gewend ben.
me bed staat vlak naast mijn computer... dus wil me tb mee kunnen nemen voor het slapen gaan:P
val daarom ook meestal in slaap met tb nog in me handen. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen...
Na 'n aantal reviews te hebben gelezen naar wat googlen en hier op GOT...
ben ik toch maar voor de MX3000 gegaan.
Logitech, blijkt nog geen held te zijn wat betreft een bleutooth connectie dus het is geen Mx5000 geworden. of 'n DiNovo set. Verder las ik dat logitech mensen met 'n bleutooth Desktop set die niet tevreden zijn een andere bleutooth dongle toesturen. *dus blijkt wel goede service van logitech te zijn*

Nu de Mx3000 set aangesloten.
Geen softwaren hoeven te installeren, want alle functies werkten al.
alleen de Medialife van |Logitech gebruik ik nu niet. (ook niet nodig, gebruik toch winamp)

1 ) desktop set ziet er mooi uit. *goed design*
2 ) Werkt erg soepel, toetsenbord typt erg fijn, en de mx600 blijkt een goede muis (UT gaming
redelijk goed, (met draad G5 of MX518 is natuurlijk beter).. maar het is prima te doen voor
iemand die alleen af en toe 'n spelletje speelt.
3 ) Batterij duur bleek volgens kennis in computer zaak heel goed te zijn, 4tot6 maand.
4 ) De Medialife center van logitech blijkt een mooi overzichtelijk programma te zijn en zuipt bijna
geen cpu kracht. *toch blijf ik bij winamp of standaard WMP* omdat ik deze eenmaal gewend
ben.
5 ) !!!UPDATE!!! *Toch even software geinstalleerd* blijkt dat je de muis kan instellen naar eigen
settings. Heerlijke muis gewoon om mee te werken. Gevoeligheid is prima in te stellen.

Het kon voor mij dus niet uit om een duurdere set te kopen.
Aangezien ik toch niet super veel games speel.
Toch heb ik om domme wijze besloten, dat als ik games ga spelen om dan gewoon een G5 of Mx518 voor *games* te gaan kopen. Moet ik er wel bij zeggen dat de Mx600 van het MX3000 desktop set het behoorlijk goed doet in de wel bekende FPS *First Person Shooters*.

nog even voor alle duidelijkheid...
ik ben overgestap van de Microsoft Wireless desktop 1000 39,-

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/uk/images/mouseandkeyboard/desktopset/prod_wodsb.jpg

naar dit onderstaand Logitech mx3000 set 99,-
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B000AY649C.01.LZZZZZZZ.jpg

heb geen spijt van de overstap van deze aankoop.
Thanx voor alle reply's iig..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 13:20 . Reden: Update na een volledige Software installatie. ]

Pagina: 1