Toon posts:

Vasthouden koppeling bestand samenvoegen in Word-sjabloon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem in Word 2003.

In een bepaald sjabloon (dat ik gebruik voor het exporteren van gegevens uit een database) moet ik voor Afdruk Samenvoegen een koppeling maken naar een bestand waarin de adressen staan.

In het sjabloon staat dit netjes ingesteld.
Als ik het sjabloon open is de werkbalk voor Samenvoegen ook netjes actief.

Echter, als ik nu vanuit de database een export maak naar dit sjabloon, is de werkbalk niet actief, en moet ik steeds weer opnieuw het bestand aanwijzen waaruit de adressen etc. worden geïmporteerd. Vervolgens klik ik in de werkbalk op het knopje om de gegevens daadwerkelijk samen te voegen.

Ik heb hier ook een macro voor zodat alles automatisch gaat.
Dan werkt het wel, maar dan wordt het samenvoegen ook meteen gedaan, en ik heb iemand die dit laatste juist niet wil.
Die wil nog wat aanpassingen doen in het sjabloon alvorens samen te voegen.

Deze koppeling wordt dus gewoonweg niet vastgehouden.

Heeft iemand hier ervaring meer en weet iemand hoe dit eventueel is op te lossen?

Alvast bedankt voor de reacties.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Beschrijf eens exact hóe je e.e.a. aanpakt en post eens wat relevante stukken code. Op zich zou dit namelijk geen enkel probleem op moeten leveren.
En mbt de tweede vraag: als je het samenvoegen niet wilt starten met de macro dan haal je toch gewoon de desbetreffende regel eruit?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland