Toon posts:

IE loopt altijd na tijdje vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij sommige websites die ik open met IE loopt naar een tijdje IE helemaal vast (het gaat voornamelijk websites waar je ook iets in kan vullen denk ik). Iemand een oplossing hiervoor? Bij FF gebeurd dit niet.

Verwijderd

Andere browser gebruiken :P. Zou je kunnen zeggen wat je verder hebt gedaan en waar het misgaat?

Verwijderd

Topicstarter
ja andere gebruiker word FF :P maar goed wanneer ik op sommige websites zit als ik me ergens aanmeld of een cms systeem wil ik gewoon na het volgende input vakje gaan of ik druk op zenden en dan loopt hij gewoon vast en kan ik niets meer doen... ja ctrl + alt + del en vervolgens taak beëindigen. Daarna volgt de fout IEXPLORER.exe.

btw deze site kan ik ook invullen maar loopt niet vast....

• Taco T.
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11-2021
Dit kan velerlei oorzaken hebben, als je bijvoorbeeld ZoneAlarm erop hebt staan zou ik die uitschakelen of uninstallen. Nog beter is om Firefox te gebruiken :)

Be careful what you wish for.. you just might get it.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heeft dit niet te maken met de browser patch die een beetje fout is gelopen?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Wat een onzin hier allemaal. Vaak kunnen vastlopers onstaan door plugins. Dit kan spyware zijn of nuttige programma's (flash/ sun's java/ enz) al heb ik nog nooit hangers gehad door nuttige plugins.

Als ik eerlijk ben zou ik Hitmanpro gebruiken, spywareverwijderprogje, op hitmanpro.nl

Daarna een complete viruscheck. Kijk ook bij msconfig in uitvoeren of er raare programma's of services draaien, zet zoveel mogelijk uit, tot de oorzaak gevonden is. Maar de oorzaak vinden is vaak veel werk, een Windows herinstallatie lost het dan op zonder al dat zoekwerk.

Okee je moet een tweaker zijn maar, gemak dient de mens en soms ga ik dan niet zoeken naar de directe oorzaak. Maarja het is vakantie...

P.S. Foutmeldingen in de eventlogger kunnen oplossingen leveren als je bijbehorende websites van Microsoft erbij neemt.
Pagina: 1