Toon posts:

Wish Click & Dial

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat gebeurd er eigenlijk als je langer dan 2 uur per dag internet?

Kon het niet op hun site vinden.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Dan ga je gewoon vet betalen.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 28 januari 2001 22:47 schreef Tachyon het volgende:
Dan ga je gewoon vet betalen.
niet zo dom lullen als je er geen verstand van hebt! :r

verbinding verbreken ze na 2 uur, hierna kan je gewoon niet meer inbellen. Je betaald dus nooit bij dat nummer

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

verbinding verbreken ze na 2 uur, hierna kan je gewoon niet meer inbellen.
En dus ook niet meer internetten. Wil je dat toch, ga je dus gewoon vet betalen. Bij een andere provider of bij de reguliere WISH inbelverbinding.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 23:09 schreef Tachyon het volgende:

[..]
En dus ook niet meer internetten. Wil je dat toch, ga je dus gewoon vet betalen. Bij een andere provider of bij de reguliere WISH inbelverbinding.
vet betalen? overdrijf nie zo man

bovendien bedoelde hij dat niet :(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zondag 28 januari 2001 22:46 schreef 007 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je langer dan 2 uur per dag internet?
Na 2 uur wordt de verbinding verbroken, en moet je op een normaal nummer inbellen waarvoor telefoonkosten betaald moeten worden. Je kunt dit gewoon bij Wish doen.

Je mag die 2 uur ook niet meenemen en opsparen trouwens. Een uur internetten kost bij Wish Hfl 1,16, en dat loopt natuurlijk op als je eens een paar dagen niet internet... dan gooi je namelijk gewoon geld weg :)

Let op trouwens: Met voordeelnummers actief kost een uur internetten in het weekend en s'nachts tussen 24:00 en 08:00 nog maar Hfl 1,08 en is dus goedkoper dan Wish. In de Dal uren s'avonds is dit Hfl 1,35 per uur. Zoveel goedkoper is het dus ook niet als je overdag nooit internet. Sterker nog, het kan zelfs duurder zijn als je heel veel in het weekend en midden in de nacht internet, zoals een echte tweaker die nooit slaapt :)

Als de kwaliteit net zo slecht is dan de gratis dienst van Wish (en dan doel ik voornamelijk op de news/mailservers en de snelheid) dan kun je net zo goed een DEMON of XS4ALL abbo nemen. Uiteindelijk zul je met dit Wish Click & Dial maar enkele tientjes goedkoper uitzijn....Omdat je na die 2 uur toch weer gewoon moet inbellen.

Alleen als je VEEL in de PIEK uren internet heeft dit abbonement een voordeel.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Click & Dial voor 's middags, dan is het veeeel goedkoper...

Mooi, ik hoef dus niet bang te zijn dat ik ineens 10ct p/m moet betalen als ik langer dan 2 uur internet bij Click & Dial.

Verwijderd

wish click & dial is een echte aanrader, maar toch hoop ik dat WorldCom / Webgate binnenkort start met hun flatfee aanbieding. Maar tot die tijd (als die tijd er uberhaput komt) is Wish Click & Dial een prima alternatief.

Verwijderd

Topicstarter
Zekers, alleen jammer dat het minimaal 3 maanden is...

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 19:53 schreef 007 het volgende:
Zekers, alleen jammer dat het minimaal 3 maanden is...
weet je ook wat de opzegtermijn is?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 29 januari 2001 18:44 schreef the_undertaker het volgende:
wish click & dial is een echte aanrader, maar toch hoop ik dat WorldCom / Webgate binnenkort start met hun flatfee aanbieding. Maar tot die tijd (als die tijd er uberhaput komt) is Wish Click & Dial een prima alternatief.
webgate zijn oplichters

Verwijderd

Gna gna, ik zit nu al sinds september op VobisNET/Wish toen VobisNET stopte kreeg ik als compensatie 3 maanden Wish (tot 1 maart dus) aangeboden.

Ik zit dus straks een half jaar al in te bellen zonder tel kosten voor fl. 99 piek >:) >:)

En de snelheid is (was... lees m'n thread) bij mij wel goed, alleen jammer van die twee uur nu :(
Pagina: 1