Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Categorie Digitale Camera's fout geplaatst

Pagina: 1
Acties:

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik kon in het drop-down menu van de pricewatch de categorie 'Digitale Camera's niet terug vinden,

nou lijkt ie onder 'Software' te vallen ipv Gadgets.
Is dit een probleem van mijn zijde, of toch toevallig klein foutje?

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/8453/pwsa7.jpg

edit: in IE 6.0 overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Keida op 18-08-2006 16:25 ]

IJsdikte op de Elfstedentocht

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
Lijkt mij een foutje van jouw kant, hier in Firefox 1.5.0.6 staat ie overal gewoon netjes onder Gadgets & Elektronica.

The devil is in the details.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hahn schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:21:
Lijkt mij een foutje van jouw kant, hier in Firefox 1.5.0.6 staat ie overal gewoon netjes onder Gadgets & Elektronica.
Is dus meer een foutje van IE6. Ik heb hier even gekeken en hier staat digitale camera's ook onder Software.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik wilde er ook net een bugje voor posten, hier onder IE 6.0 hetzelfde probleem.
Maar ook "Besturingssystemen" staat onder Hardware terwijl het onder Software hoort, de linker en rechter kolom onder Software zijn verwisseld (Beveiliging & Antivirus t/m Development hoort links te staan, ook voor alfabetische volgorde), hetzelfde gaat op voor Gadgets & Elektronica.

Het lijkt erop dat op de manier hoe het geprogrammeerd is IE niet om kan gaan met hoofdcategorieën met een oneven aantal subcategorieën.

Let ook op het vreemde gebruik van dikke lijnen onder wat waarschijnlijk het laatste item in de hoofdcategorie moet zijn, twee keer alleen onder de linker kolom, één keer alleen onder de rechter.

[ Voor 6% gewijzigd door Maasluip op 21-08-2006 09:45 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hebben jullie dit al op Devtrack gemeld?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat mag je zelf doen :P ik heb daar geen login, en van mij mag je de kudos voor het ontdekken van deze bug houden.

En serieus: waarom moet je voor FP zaken daar een bugreport invoeren en kan het voor react wel op het forum?

Signatures zijn voor boomers.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Maasluip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:13:
Dat mag je zelf doen :P ik heb daar geen login, en van mij mag je de kudos voor het ontdekken van deze bug houden.
Zal ik zo doen dan :) .
Maasluip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:13:
En serieus: waarom moet je voor FP zaken daar een bugreport invoeren en kan het voor react wel op het forum?
Een forum is niet prettig als je serieus aan bugmanagement wil doen. Ik denk dat je de vraag beter kan omdraaien: waarom wordt voor de forumbugs niet ook gebruikgemaakt van serieuze bugmanagementsoftware?

[edit]
Melding is done.

[ Voor 5% gewijzigd door Harm op 21-08-2006 10:40 ]

Pagina: 1