Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Veiling startbod vs. vraagprijs

Pagina: 1
Acties:

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Ik heb vanmiddag deze advertentie gestart met een startbedrag van €55 en een veiling. Ik vond het startbedrag echter toch wat te hoog en heb deze een minuut later aangepast naar €45, maar de veiling blijft €55,50 als eerste bod vasthouden.
Zou dat niet aangepast moeten worden met de vraagprijs, als er nog geen bod is uitgebracht? Mensen hebben nu niet de mogelijk om lager te bieden dan €55,50.

🖥️ | 🚗

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lijkt me niet, die persoon heeft immers €55,50 geboden omdat hij het ervoor over had. Het veranderen van het startbedrag is gewoon een 'extraatje' hier, op een normale veiling wordt dat immers nooit gedaan.

En jij verkoopt je ding dus liever voor €45,50 dan €55,50, terwijl iemand het ervoor over heeft? 7(8)7

Als het echt moet kun je ook altijd nog ff een mailtje sturen dat het voor €10,- minder ook wel kan..

[ Voor 35% gewijzigd door TheZeroorez op 18-08-2006 15:56 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is een BUG op de FP dacht ik.
Wat mij betreft mag je je ad opnieuw plaatsen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
TheZeroorez schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:55:
Lijkt me niet, die persoon heeft immers €55,50 geboden omdat hij het ervoor over had. Het veranderen van het startbedrag is gewoon een 'extraatje' hier, op een normale veiling wordt dat immers nooit gedaan.

En jij verkoopt je ding dus liever voor €45,50 dan €55,50, terwijl iemand het ervoor over heeft? 7(8)7

Als het echt moet kun je ook altijd nog ff een mailtje sturen dat het voor €10,- minder ook wel kan..
Je snapt het niet helemaal, het is een veiling waar per opbod verkocht wordt. Het startbedrag is dus niet helemaal relevant, als ik hem voor €1 neerzet wordt ie ook voor meer verkocht. Ik wilde alleen het startbod wat lager hebben.

🖥️ | 🚗

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ow, wacht. Ik las "maar de veiling blijft €55,50 als eerste bod vasthouden." als in: "Iemand heeft €55,50 geboden, en dat gaat niet omlaag."

Beetje scheve zin, beetje scheef gelezen :X