Toon posts:

lezen compactflash kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik steek mijn compactflash kaartje met een reader in mijn usb poort. Maar nu moet ik hem kunnen beschrijven met XP als verwisselbare schijf maar dit lukt niet. Hoe gaat die wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

kan je 'm wel zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Veel info geef je niet...

Kun je hem wel zien in XP?
Krijg je ook een foutmelding?
Werkt hij wel in je camera?
Ziet je pc de cardreader wel en krijg je een driverletter?

Oftewel, wat heb je al geprobeerd?

Ohw, en je zit in het verkeerde subforum :+

[ Voor 20% gewijzigd door arjants op 18-08-2006 15:40 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 11:14
Wordt de reader wel herkend onder windows... is wel erg karige informatie die je geeft; het kan nu werkelijk overal aan liggen..

Is de CF al gepartitioneerd, geformateerd en staat er data op? Wordt de reader herkend? werken andere CF kaartjes wel? Is het een CF Microdrive in een niet Microdrive compatible reader? etc

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij ziet de reader wel maar omschrijft hem in XP als een nummer, in hardware profiel is het een onbekend apparaat met nummer CS8819A2-105, maar je hoeft toch geen drivers te installeren voor een compact flash reader? het heeft om mijn vorige XP install wel gewerkt maar kan mij niet meer herinneren hoe ik hem werkbaar heb gekregen. volgens mij herinnering heb ik er niet voor gedaan en kon hij hem vanzelf zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De eerste hit op google geeft mij het volgende:
http://www.myson.com.tw/p...oductKind=2&ProductNo=132

Afbeeldingslocatie: http://www.myson.com.tw/Attach/BlockDiagram/TW/132/card_reader.gif

helaas moet je je eerst registreren om de driver te downloaden

[ Voor 13% gewijzigd door arjants op 18-08-2006 15:48 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze drivers doen precies niet en windows koppelt ze ook niet aan de UBS reader. Dit probleem heb ik ook al met een USB reader voor mijn PDA. Ook al drivers die moeten kloppen maar compleet niets doen. Kan het liggen aan verouderde computer of USB 1.0 ipv 2.0?

Typenummer is trouwens YX-RWC01-B

Alle links via google gaan naar dezelfde drivers toe die niet werken. Op mijn anders computer herkend hij hem wel gelijk. Wat kan de reden zijn voor dit probleem?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft niets met Spielerij te maken. Omdat ik de topicstart ook wat karig vind, doe ik dit topic dicht zodat je een nieuw topic kunt openen in het juiste forum. Zet daar zoveel mogelijk informatie in de topicstart zodat iedereen kan zien waar het over gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.