[Apple Keyboard] Hoe te bestellen...

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Topicstarter
Ik heb een Apple toetsenbord besteld met de US/UK lay-out, maar tot mijn grote verbazing kreeg ik eentje met NL lay-out... dus ik Apple bellen, met iemand uit engeland gesproken en die zou er voor zorgen dat ik een US toetsenbord zou krijgen...

Volgende dag, UPS aan de deur met een pakketje, een toetsenbord... ik maak de doos weer open, en ja hoor, NL lay-out, nu heb ik Apple weer gebeld en kreeg de reactie dat dit de enige toetsenborden zijn die zij kunnen leveren...

Ik heb dus maar mijn geld terug gevraagd, en dat wordt dus nu ook terug gestort...

Mijn vraag aan jullie is, hoe kom ik aan een Apple US toetsenbord, die kan ik namelijk niet bij Apple Nederland bestellen, en de Amerikaanse Apple levert alleen maar in Amerika...

Hoe moeilijk kan het zijn jongens... tis een toetsenbord... kommop! Logitech doet het altijd goed, waarom zou Apple dat niet kunnen...

Terug naar mijn vraag, hoe bestel ik zoiets? :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

In de UK? Heb je wellicht een partnumber van het gewenste keyboard?

[ Voor 76% gewijzigd door PcDealer op 18-08-2006 15:29 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het standaard apple keyboard is US. Dus wat je moet bestellen is US of "normaal" Het Verenigd Koninkrijk heeft namelijk ook een eigen toetsenlayout.

• peddro

peddro

Topicstarter
matiasjansen schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:28:
Het standaard apple keyboard is US. Dus wat je moet bestellen is US of "normaal" Het Verenigd Koninkrijk heeft namelijk ook een eigen toetsenlayout.
Ik heb de -INT keyboard besteld... in neem aan dat INT voor international staat... en ik snap ook niet waarom Apple over de telefoon dan zou zeggen dat ze die dingen niet leveren...

Verwijderd

Het nederlandse key board is toch heerlijk?

• peddro

peddro

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:33:
Het nederlandse key board is toch heerlijk?
Ik kan niet met die enter worden... gaat het ook eigenlijk niet om, ik krijg gewoon niet wat ik besteld heb, dit was wel de laatste keer dat ik bij de online Apple store wat besteld heb, ik betaal me blauw aan telefoonkosten en nog is verzendkosten om die dingen terug te sturen, ik laat nu wel door een ander bedrijf bestellen, Bossina ofzo... zit ik er niet meer mee

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
peddro schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Ik kan niet met die enter worden... gaat het ook eigenlijk niet om, ik krijg gewoon niet wat ik besteld heb, dit was wel de laatste keer dat ik bij de online Apple store wat besteld heb, ik betaal me blauw aan telefoonkosten en nog is verzendkosten om die dingen terug te sturen, ik laat nu wel door een ander bedrijf bestellen, Bossina ofzo... zit ik er niet meer mee
De laatste keer dat ik een Apple keyboard kocht (niet zo lang geleden, 1,5 mnd) liep ik gewoon een apple store binnen en vroeg om een specifieke layout. Voordat ik 'm kocht heb ik gewoon even bekeken of het het juiste keyboard was.

Ga even langs bij een dealer zou ik zeggen! ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

peddro schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Vraag (eis) de verzendkosten terug. Je moet geheel schadeloos gesteld worden aangezien zij een fout gemaakt hebben (ga ik vanuit).

LinkedIn WoT Cash Converter

• peddro

peddro

Topicstarter
matiasjansen schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:38:
[...]

De laatste keer dat ik een Apple keyboard kocht (niet zo lang geleden, 1,5 mnd) liep ik gewoon een apple store binnen en vroeg om een specifieke layout. Voordat ik 'm kocht heb ik gewoon even bekeken of het het juiste keyboard was.

Ga even langs bij een dealer zou ik zeggen! ;)
Ik heb Apple Centre Bossina gebeld, en die bestellen hem, en die bellen als ze een goede binnen hebben, ze gaan eerst nog weer voor mij checken... aardige lui :)

• pyotr
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 11:03
peddro schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:08:

Ik heb Apple Centre Bossina gebeld, en die bestellen hem, en die bellen als ze een goede binnen hebben, ze gaan eerst nog weer voor mij checken... aardige lui :)
Zeker aardige lui, maar toen ik met dezelfde vraag langskwam moest de verkoper (na flink zoekwerk in z'n ordersysteem) wel melden dat'ie het "echte" US keyboard (met de \ tussen backspace en enter) niet kon leveren :(

Ik heb uiteindelijk via eBay bij een Amerikaan (accountnaam xsupgrade) 2 bluetooth keyboards gekocht. Prijs, inclusief verzendkosten, btw etc kwam uit op ongeveer 55 euro per toetsenbord. <rant>Bloody TPG brengt 15 euro in rekening voor het innen van de (12 euro) btw, hoezo verhouding zoek?</rant>
Pagina: 1