Toon posts:

twinview werkt niet !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een msi starforce 818 (geforce mx)

en wanneer ik twinview aan zet (op clone)
dan krijg ik een zwart scherm wanneer ik windows ME opstart

ligt dit winME of ergens anders aan???

Verwijderd

Topicstarter
jezus zeg, ik heb er een dag overheen laten gaan en geen hond die er op reageert...
:r

Verwijderd

als je wilt dat er iemand reageert dan is dat best maar helaas weet ik hier helemaal geen ene reed van dus sorry...:(

maar ja, jij was degene die een post wilde...

Verwijderd

Kijk eens eerst in de search, zal genoeg bij staan. Stomme vraag, maar heb je wel twee VGA uitgangen en twee monitoren, die de door jou aangegeven resolutie aankunnen??

Verwijderd

Heb mŽzelf ook en doet het nu prima. Echter ging het bij mij ook niet in 1x. Heb eerst van alles en nog wat geprobeert met de instellingen van mijn videokaart (steeds rebooten na een twinview wijziging) en opeens had ik beeld......vreemd.
Zou alleen niet weten welke instelling nu de doorslag gaf alles stond namelijk al eerder goed. (dacht ik) Ik zou zeggen, probeer nog even wat (geavanceerde) instellingen uit in het beeldscherm menu van je config. scherm. Bij mij doet ie het nu namelijk in alle mogelijke configuraties binnen twinview.

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 17:09

dollarman

Travel is my game

Het ligt ook nog wels eens aan de versie van je drivers. Met sommige detonator drivers doet de tv-out van mijn mx het ook niet :(. Clone heeft ook nooit echt gewerkt maar wel enkel het beeld om m'n tv-out. Is voldoende voor divx >:).

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Probeer de 6.31 drivers
dat is in mijn ogen de enige versie die goed werkt met twinview tot nu toe

www.guru3d.com

En toen was m'n signature weg :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nieuwste drivers van msi zelf geinstalleert en dan doet ie HELEMAAL nix

Verwijderd

Neen! De 6.31 werken helemaal niet goed.
Gebruik de 6.47 of 6.49! 1 keer instellen en het werkt altijd. Lekker divx kijken op je televisie :7

en dus niet die klote drivers van msi installen maar de Detonator drivers van Nvidia(6.49) http://www.3dchipset.com
En dan stel je je secondary display in (ls t een tv is) op "Netherlands Pal B". Moet lukken toch?

Verwijderd

[...]

[Edit:]Niet meer van toepassing[/Edit]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 07:46 schreef Gladiator het volgende:
Neen! De 6.31 werken helemaal niet goed.
Gebruik de 6.47 of 6.49! 1 keer instellen en het werkt altijd. Lekker divx kijken op je televisie :7

en dus niet die klote drivers van msi installen maar de Detonator drivers van Nvidia(6.49) http://www.3dchipset.com
En dan stel je je secondary display in (ls t een tv is) op "Netherlands Pal B". Moet lukken toch?
ik heb 6.47, maar ik zal 6.49 eens proberen dan, maar dat wat jij zegt van secondary display moet ik niet hebben, want dan werkt m'n twinview niet, moet natuurlijk wel op puter en tv tegelijk beeld hebben heh...

(btw. met tvtool werkt m'n tv-out wel, maar die werkt maar voor 10 min. :( )
maar op win98 werkte het wel met 6.47 en msi drivers, dan vind ik het dus toch niet zow gek dat het ME kan liggen, niet dan?

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb een heleboel verschillende drivers geprobeerd, maar nix werkt, behalve dus als ik tvtool gebruik, maar daar heb ik geen werkende crack van (AARGG!)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 13:37 schreef ferman het volgende:
Heb mŽzelf ook en doet het nu prima. Echter ging het bij mij ook niet in 1x. Heb eerst van alles en nog wat geprobeert met de instellingen van mijn videokaart (steeds rebooten na een twinview wijziging) en opeens had ik beeld......vreemd.
Zou alleen niet weten welke instelling nu de doorslag gaf alles stond namelijk al eerder goed. (dacht ik) Ik zou zeggen, probeer nog even wat (geavanceerde) instellingen uit in het beeldscherm menu van je config. scherm. Bij mij doet ie het nu namelijk in alle mogelijke configuraties binnen twinview.
heb jij ook winME dan?
Pagina: 1