Mijn probleem is het volgende misschien kunnen jullie me er mee helpen mijn pc valt na de eerste keer opstarten uit na 5 seconden en als ik hem daarna opstart dan gaat hij wel gewoon normaal aan en gaat hij gewoon naar windows toe.
Dan heb ik het volgende probleem als ik windows opstart voor het userscherm krijg ik allemaal witte / grijs strepen daarna als ik gewoon naar windows ga als hij is opgestart is krijg ik dat nog een keer en als ik ati catalyst center opstart krijg ik hetzelfde weer.
Dit zijn de specificaties van mijn pc misschien ligt het in de hardware :
CPU : Conroe E6600
Moederbord : Asus P5W DH Deluxe
Geheugen : 2 GB
Hardeschijf : Western Digital 320 GB Caviar schijf (sata 2 )
Videokaart : EAX 1600 Pro
Voeding : 430 watt coolermaster
Als jullie soms oplossingen weten wil ik deze graaag horen wil graag dat mijn pc gewoonn normaal werkt hij doet gewoon alles goed behalve deze problemen
(videokaart en voeding zijn ook al getest die waren gewoon goed )
Dan heb ik het volgende probleem als ik windows opstart voor het userscherm krijg ik allemaal witte / grijs strepen daarna als ik gewoon naar windows ga als hij is opgestart is krijg ik dat nog een keer en als ik ati catalyst center opstart krijg ik hetzelfde weer.
Dit zijn de specificaties van mijn pc misschien ligt het in de hardware :
CPU : Conroe E6600
Moederbord : Asus P5W DH Deluxe
Geheugen : 2 GB
Hardeschijf : Western Digital 320 GB Caviar schijf (sata 2 )
Videokaart : EAX 1600 Pro
Voeding : 430 watt coolermaster
Als jullie soms oplossingen weten wil ik deze graaag horen wil graag dat mijn pc gewoonn normaal werkt hij doet gewoon alles goed behalve deze problemen
(videokaart en voeding zijn ook al getest die waren gewoon goed )