Conroe valt uit en vreemd beeld

Pagina: 1
Acties:

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Mijn probleem is het volgende misschien kunnen jullie me er mee helpen mijn pc valt na de eerste keer opstarten uit na 5 seconden en als ik hem daarna opstart dan gaat hij wel gewoon normaal aan en gaat hij gewoon naar windows toe.
Dan heb ik het volgende probleem als ik windows opstart voor het userscherm krijg ik allemaal witte / grijs strepen daarna als ik gewoon naar windows ga als hij is opgestart is krijg ik dat nog een keer en als ik ati catalyst center opstart krijg ik hetzelfde weer.

Dit zijn de specificaties van mijn pc misschien ligt het in de hardware :

CPU : Conroe E6600
Moederbord : Asus P5W DH Deluxe
Geheugen : 2 GB
Hardeschijf : Western Digital 320 GB Caviar schijf (sata 2 )
Videokaart : EAX 1600 Pro
Voeding : 430 watt coolermaster

Als jullie soms oplossingen weten wil ik deze graaag horen wil graag dat mijn pc gewoonn normaal werkt hij doet gewoon alles goed behalve deze problemen

(videokaart en voeding zijn ook al getest die waren gewoon goed )

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Heb je de nieuwste bios versie.? Zo nee, probeer je BIOS te updaten via de site van Asus.

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
kijk is naar je cooling van de video kaart als de video kaart te warm wordt dan geeft tie een raar beeld.
of het is al zow dat de hardware versnelling uitstaat.

veel succes

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 12:54

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

is het geen warmte probleem? wel koelpasta tussen de koelers gedaan/koeler goed vast zitten/genoeg airflow

Bedankt alvast

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
ha dubbel post :P

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 07:13
(videokaart en voeding zijn ook al getest die waren gewoon goed )
Hoe is de videokaart getest? Heb je al een andere videokaart in je systeem geplaatst? Het klinkt mij toch als een gfx probleem.

Uw advertentie hier?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waarom staat er dan niet onder dat je ge-edit hebt :?

Maar neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Heb je ook alle kabels goed gecheckt? Heb je Windows al opnieuw geprobeert te installeren? Heb je wel een echte format gedaan, en geen snelle? Heb je al een memtest gedaan? etc. etc.
Pagina: 1