Toon posts:

ASUS A6T-AP006HZ - Turion II TL52

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi mensen,

ik heb pas bij mycom de ASUS A6T-AP006HZ - Turion II TL52.
gekocht in de specificaties op de site staat dat er bluetooth in zit.
http://www.mycom.nl/MyCom...ctID=119415&productType=1
maar ik krijg hem niet aan de gang hij blijft zeggen dat ik hem moet activeren (aan zetten) maar vind niet waar of hoe ik hem kan aanzetten staat ook niet in de handleiding iemand misschien enig idee??

mvg

Mike

Verwijderd

Je moet functietoets Fn en F2 indrukken, dan open je een programma waarmee je Wlan en Bluetooth afzonderlijk en/of gelijk kunt aan en uitzetten, dit is een universeel ingebouwd programma van Asus wat op de meeste laptops geinstalleerd is. Waarschijnlijk zit er naast de aan/uit-toets ook een toets om bluetooth aan/uit te zetten, zie hiervoor de handleiding

Verwijderd

Vorige week dezelfde laptop gekocht. In de winkel (MyCom Almere) zeiden ze dat er inderdaad bluetooth in zat, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. In het grote Asus A6 topic was dat volgens mij al 'ns langsgekomen. Op de sticker links naast het touchpad moet achter het WLAN teken ook +BT staan. Blijkbaar verkoopt MyCom een iets ouder type, zonder bluetooth. Ook infrarood zit er bij mij niet op, terwijl dat wel op de MyCom site staat. Webcam gelukkig wel :p

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:23:
Vorige week dezelfde laptop gekocht. In de winkel (MyCom Almere) zeiden ze dat er inderdaad bluetooth in zat, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. In het grote Asus A6 topic was dat volgens mij al 'ns langsgekomen. Op de sticker links naast het touchpad moet achter het WLAN teken ook +BT staan. Blijkbaar verkoopt MyCom een iets ouder type, zonder bluetooth. Ook infrarood zit er bij mij niet op, terwijl dat wel op de MyCom site staat. Webcam gelukkig wel :p
Dat is dan heel simpel gewoon terug gaan naar Mycom en hun wel het juiste type laten leveren. Dit zijn zij ook nog eens verplicht te doen, omdat zij deze laptop als zodanig met deze specificaties verkopen. Dus laat je ook niet met meer prijzen of iets van dien aard opschepen. Anders laat hun er maar voor zorgen dat er als nog een BT module ingebouwd wordt. Hier is waarschijnlijk gewoon ruimte voor in de laptop en wederom de kosten zijn voor Mycom.

*_Dune_ wordt zo schijt ziek van winkels die niet eens fatsoenlijk de specificaties van de fabrikant kunnen overnemen*

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Mjah, heb gewoon een laptop nodig en ben ondertussen al op dit ding aan het werk. Bluetooth boeit me eigenlijk niet echt veel.

De specificaties vanuit Asus zijn trouwens erg onduidelijk, zoals in Asus A6 topic ook wel duidelijk is geworden.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:39:
Mjah, heb gewoon een laptop nodig en ben ondertussen al op dit ding aan het werk. Bluetooth boeit me eigenlijk niet echt veel.

De specificaties vanuit Asus zijn trouwens erg onduidelijk, zoals in Asus A6 topic ook wel duidelijk is geworden.
Oke dan is er voor jou dus niets aan de hand. Maar ik blijf er bij dat je als verkoper gewoon moet weten wat je verkoopt.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

_Dune_ schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:44:
Oke dan is er voor jou dus niets aan de hand. Maar ik blijf er bij dat je als verkoper gewoon moet weten wat je verkoopt.
Mee eens :) Mijn verkoper keek na mijn vraag op mycom.nl en zei toen 'Ja, dat zit erin' :+
Pagina: 1