Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
uh niet echt pak liever een geforce 2 MX als je games wil spelen voor 2d istie prima
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
MX is bagger in 2D. daarom dacht ik aan een Matrox
Gezocht!
Router
Ik game niet echt veel, maar F1-2000 en midtown madness doet mijn g400 16mb prima hoor!
Ennuh, 2d kwaliteit roelt echt
Ennuh, 2d kwaliteit roelt echt
Dat was de bedoeling.
Bedankt
Bedankt
Gezocht!
Router
Verwijderd
De GF2MX van Hercules is wel goed in 2D (als je het over beeldkwaliteit hebt),
ik had een G400MAX 32 MB Retail, nu de Hercules 3D Prophet II MX Retail en die is 2D even scherp. Heb een IIyama VMP 410, dus als er een groot verschil zou zijn, zou je het zeker zien. Heb laatst een goedkope TNT2-M64 te leen gehad en die kaart was gewoon wazig op alles boven de 800x600 (1024 ging nog, 1280 sukte zwaar
)
Ter aanvulling : ik draai dus 1280x960@85Hz
suc6
ik had een G400MAX 32 MB Retail, nu de Hercules 3D Prophet II MX Retail en die is 2D even scherp. Heb een IIyama VMP 410, dus als er een groot verschil zou zijn, zou je het zeker zien. Heb laatst een goedkope TNT2-M64 te leen gehad en die kaart was gewoon wazig op alles boven de 800x600 (1024 ging nog, 1280 sukte zwaar
Ter aanvulling : ik draai dus 1280x960@85Hz
suc6
als photoshop het voornaamste is zit je prima. G450 heeft prachtige 2d en perfecte dualhead.
Ik heb een geforce 2 mx (asus 7100) en matrox is qua beeldkwalitiet mooier en dualhead is stukken beter dan twinview........alleen is de asus sneller in 3d.
Ik heb een geforce 2 mx (asus 7100) en matrox is qua beeldkwalitiet mooier en dualhead is stukken beter dan twinview........alleen is de asus sneller in 3d.
Verwijderd
I gebruik m'n G450 ook voornamelijk voor Photoshop werk, en dat doet ie ge-wel-dig! 
En ik moet zeggen dat ik elke dag nog wel een spelletje Half-Life: Counter-Strike loop te spelen, en dat loopt ook prima!
En ik moet zeggen dat ik elke dag nog wel een spelletje Half-Life: Counter-Strike loop te spelen, en dat loopt ook prima!
Ik wil het toch even over de 3dMark scores hebben. Ik heb met mijn g400 32mb op PIII 600 een 3dmark score van 2500. Is dat netjes. Wat kan ik er aan doen om dat wat op te hogen (tot hoever kan ik hem veilig overclocken?). Ik vind de g400 verder een toppie allround kaart. Je zit toch niet de hele dag spelletjes te spelen, so just buy that thing!
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Ik gebruik m'n G450 32mb om DivX'jes mee af te spelen naar m'n tv en dat doet ie SUPER!!
't beeld is ook veel helderder dan andere videokaarten. Conclusie: G450 voor 2D rouleert enorm
't beeld is ook veel helderder dan andere videokaarten. Conclusie: G450 voor 2D rouleert enorm
Ik wil het toch even over de 3dMark scores hebben. Ik heb met mijn g400 32mb op PIII 600 een 3dmark score van 2500. Is dat netjes. Wat kan ik er aan doen om dat wat op te hogen (tot hoever kan ik hem veilig overclocken?). Ik vind de g400 verder een toppie allround kaart. Je zit toch niet de hele dag spelletjes te spelen, so just buy that thing!
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Verwijderd
de G450 is echt een topkaart, maar als je veel games speelt, ga dan voor een geforce.
anders heb je een goede aan de G450
anders heb je een goede aan de G450
Verwijderd
De matrox is een hele goede keus
hij heeft zeker veel voordelen en dat de dualhead erg goed is klopt ook.
Als ik jou was zou ik ff de c't van deze maand kopen, staat een erg goed stuk in over grafische kaarten.
btw ik heb zelf een G400 32 mb dh
en dat werkt perfect, ook met 3d spelen
hij heeft zeker veel voordelen en dat de dualhead erg goed is klopt ook.
Als ik jou was zou ik ff de c't van deze maand kopen, staat een erg goed stuk in over grafische kaarten.
btw ik heb zelf een G400 32 mb dh
en dat werkt perfect, ook met 3d spelen
Als je G450 16mb gaat halen let er dan wel op dat je een ddr versie neemt! De sdr versie is echt veel langzamer, zelfs dan een g400.
Pagina: 1