[America's Army] Installeren mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
(jarig!)
Paar dagen terug heb ik Windows XP Pro SP2 NL opnieuw geinstalleerd. Zo net probeerde ik America's Army 2.6 te installeren, maar kreeg deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/5889/clipboard02sg1.th.jpg

Dus heb ik het spel opnieuw gedownload, omdat ik vermoedde dat de installatie incompleet zou zijn. Dit is niet het geval, want ook met de net gedownloadde AA 2.6 krijg ik dezelfde foutmelding.

Er moet dus een instelling bij mij verkeerd staan, maar waar en welke?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Volgens mij is de website down. Dat verklaard de network error, blijkbaar heeft de client iets nodig van die server.

Dus: Probeer het vanavond nog eens
http://www.americasarmy.com/

• Me_Again
(jarig!)
Je hebt gelijk! Was ik nog niet op gekomen :-)

Enorm bedankt! Weet ik in ieder geval dat het probleem niet bij mij ligt

• Me_Again
(jarig!)
America'sArmy.com werkt nu weer, maar ik heb nog steeds dezelfde foutmelding. Iemand nog een idee waar het aan kan liggen?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Me_Again schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:15:
America'sArmy.com werkt nu weer, maar ik heb nog steeds dezelfde foutmelding. Iemand nog een idee waar het aan kan liggen?
Nope, heb AA ook weer gedownload, speelde t vroeger wel is. V0.96 geloof ik ofzo (was net uit en in Beta geloof ik) en het installeerde bij mij zonder problemen (gekozen voor de torrent versie van 3dgamer)

• Me_Again
(jarig!)
gideon82 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:19:
[...]Nope, heb AA ook weer gedownload, speelde t vroeger wel is. V0.96 geloof ik ofzo (was net uit en in Beta geloof ik) en het installeerde bij mij zonder problemen (gekozen voor de torrent versie van 3dgamer)
Ik heb torrent, nieuwsgroepen en originele downloads geprobeerd, alledrie zelfde grootte en zelfde foutmelding...

EDIT:
Ik zal proberen Windows Installer te verwijderen, register opschonen en opnieuw installeren...
-> helpt ook niet :(

[ Voor 11% gewijzigd door Me_Again op 18-08-2006 20:37 ]

Pagina: 1