Toon posts:

HP LaserJet pakt te veel papier

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je hiervan last hebt en je hebt een LJ 5L, 6L, 1100 of 3150 dan kan je een GRATIS separation kit bestellen op: www.hp.com/support/ljsepkit

Niemand die hierom vroeg... maar als je ding teveel papier gaat pakken, dan heb je zo'n kit tenminste in huis. En wie weet hoe lang het er nog staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+2 behulpzaam!

Thanks, ik had hier al langer last van. Ik ga meteen ff naar die link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
uh sorry maar geeft hp hier niet mee toe dat ze een probleem hebben met papierdoorvoer in hun goedkope type printers. Dit zou service moeten zijn en geen add-on

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 16-09 12:32
oja GRATIS Sorry maar ik blijf het slecht vinden

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach iedereen heeft dat probleem echter. M'n vorige 5L, m'n nieuwe 6L en ik heb ook al van enkele hp 1100 eigenaren hetzelfde gehoord. Het is echter niet zo'n probleem vind ik, Die blaadjes die meegetrokken zijn leg ik gewoon op een stapel totdat het een leuk stapeltje is en weer plat is en dan gaan ze er gewoon weer terug in.

Het is inderdaad niet helemaal jofel, maar die beestjes printen wel lekker dezelde kwaliteit als zo'n groot bakbeest voor minder geld! En daarnaast zijn ze ook niet zo groot.

Ik heb em trouwens wel besteld uiteraard. Gratis is gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm...op die site staat alleen 6L en ik vroeg me af of die add-ons ook op de 5L kunnen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=lj6l&LC=printers&Tfile=bpl10045

deze lijkt me trouwens wat handiger. Staat wat uitleg en ook installatie procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5L en 6L zijn volledig identiek alleen doet de 6L 6 pagina's per minuut en de 5L 4 pagina's
Ze gebruiken dezelfde toner en het hele apparraat zit op dezelfde manier in elkaar (gebruiken zelfs dezelfde drivers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e-mail support for your hp product - not available
community forum - not available
Ik heb die kits nog steeds niet ontvangen en email support is er niet bij voor een laserjet 5l/6l :(
Slechte zaak. Erg irritant om steeds weer de multiple paper feed met de hand te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren lag de kit in de brievenbus. Bij de kit zit een installatie-handleiding in tig talen, waaronder Nederlands. Het ziet er op papier supersimpel uit. Kijken of ik vanavond tijd heb om de kit te installeren en zal het resultaat uiteraard hier mededelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees blij dat je deze link gevonden hebt. Op mijn werk vervangen we deze sep.kits zelf (scheelt weer kosten bij Getronics) en dat gaat niet altijd foutloos. Op de een of andere manier wil het papiertransport soms niet helemaal lekker lopen na het vervangen.
Vind het trouwens gek dat ze hier gratis zijn! Eerst betaalden wij 40 piek voor deze setjes (per stuk) en sinds kort wil HP dat wij 200 piek (!!!) per stuk betalen :(. We hebben ze hard nodig en hebben er al meer dan 40 besteld. Is natuurlijk balen, want voor het zelfde geld heb je een aantal mooie HP LJ4050 met JetDirect's!

Verwijderd

Heb eergister 4 kits gekregen van de postbode. Inmiddels de kit 'geinstalleerd' en hij werkt perfect :)

Wel vaag dat jouw bedrijf er 40 piek voor had betaald. Zal wel variabele prijsstelling van HP zijn. Maybe komt het omdat deze uit amerika komen en ze daar gewoon gratis zijn. In NL zijn ze niet kosteloos verkrijgbaar geloof ik.

Verwijderd

Kit gisteren geinstalleerd. De 5L had eerst nog een beetje moeite een blaadje papier naar binnen te trekken, maar na wat gepruts ging het dan toch lukken. Nadat er eenmaal een blaadje doorheen gejast was, werkt nu alles naar behoren. Geen multiple feeds meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

het werkt als een tiet!!!
lang leven de search

(sorry voor het omhoog halen van dit topic maar moetst het echt ff kwijt! :+ )

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hmm ik vond deze ook via via de search, heb meteen maar een kitje besteld voor de 5L die ik gekregen heb die het ook doet.
17 mei komt ie binnen als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongen ik kan je niet zeggen hoe blij ik hiermee ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep had ik ook gedaan op mijn werk, dat kitje werkt PERFECT zit er al 8 maanden in! *D Supah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hey, bedankt voor het omhooghalen, heb er meteen 1 besteld voor thuis, voor m'n laserjet 5L.
En ook een kitje van beide voor op het werk :)
Wie weet waarvoor het nog eens handig is !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via via zo'n kitje gekregen voor m'n 6L.
Kan iemand me installatie instructies bezorgen? of kan zeggen hoe ik dat moet installeren?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
veiligheidsstrip verwijderen.

de paperguides bij mekaar schuiven, en het apparaatje erin zetten (goede kant naar voren).
druk het middenstuk nu in en je laserjet zou gefixt moeten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door jorritv op 13-08-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
foutje dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door jorritv op 13-08-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh, kan dat iets specifieker?

Ik heb namelijk "onderdelen" ipv een "aparaatje" vrees ik.
Zijnde de separation arm, 2 zwarte plastiekjes, 1 wit plastiekje en 1 veer.

fotootje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck, hier staat een 3320 heeft er ook last van ....no seperation pakket voor mij dus ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

even met een schuurpapiertje er over dan doet ie het weer even ;)
(disclaimer: niet te hard schuren)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er dan niemand die zo'n instructie set heeft of me een idee kan geven hoe de stukjes in elkaar moeten passen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Afbeeldingslocatie: http://partsurfer.hp.com/pics/LJ3300/7-118.gif

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 17:40:
fuck, hier staat een 3320 heeft er ook last van ....no seperation pakket voor mij dus ... :|
De 3320 heeft een papierlader 'van onderen'... De printers in dit topic hebben allemaal een papierinvoer 'van boven'... En er is inderdaad gebleken dat ook een stapel papier de wet van Newton niet overwint... Voor de 3320 zou dit dus niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15
Helaas werkt de link niet meer :(
Mijn 1100 heeft hetzelfde probleem, neemt doodleuk het hele pakket papier mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:24

Snoes

marcel

Zijn deze kits nog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kort maar krachtig: nee.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

een vriend van me heeft ook zo'n printer maar heeft er nu pas last van. Zijn ze echt niet meer te krijgen? Ik heb al even op de site gekeken ( http://h20000.www2.hp.com...SeriesId=25480&taskId=110 ) maar ik kan het zo snel niet vinden. Lijkt me raar dat ze het nu niet meer willen geven, de printers blijven toch gewoon dezelfde fout hebben..?

Zijn er anders andere oplossingen om dit te verhelpen? Of is het ergens anders te vekrijgen die kit?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Awkwarding schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:22:
een vriend van me heeft ook zo'n printer maar heeft er nu pas last van. Zijn ze echt niet meer te krijgen? Ik heb al even op de site gekeken ( http://h20000.www2.hp.com...SeriesId=25480&taskId=110 ) maar ik kan het zo snel niet vinden. Lijkt me raar dat ze het nu niet meer willen geven, de printers blijven toch gewoon dezelfde fout hebben..?

Zijn er anders andere oplossingen om dit te verhelpen? Of is het ergens anders te vekrijgen die kit?
uhm ja, heb je het topic gelezen ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

je bedoeld het schuren? ja dat had ik gelezen ;)

maar ik hoopte dat het kitje nog aan te komen is. Of een andere oplossing behalve schuren

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://h10025.www1.hp.com...=en&jumpid=reg_R1002_USEN

maar bel anders hp even michien kun je nog wel van die dingen (betaald) bestellen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 20:43
fish schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:06:
http://h10025.www1.hp.com...=en&jumpid=reg_R1002_USEN

maar bel anders hp even michien kun je nog wel van die dingen (betaald) bestellen
Actie is al jaren geleden, en niet meer door HP leverbaar. Ik had zelf 3 weken geleden nog zo'n printer van een klant. Even HP gebeld, maar die is dus niet meer leverbaar.

als particulier zou ik niet bellen, gezien de ouderdom denk ik dat een groot deel het probleem nieteens kennen. Via de reseller helpdesk heb ik gelukkig directere ingangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awkwarding schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:22:

Lijkt me niet vreemd dat het 6 jaar na dato end of service is. Als je nu nog met zo'n ding zit wordt het wel eens tijd een nieuwe te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Kwa papier pakken blijven het kutdingen, zelfs toen ze nieuw waren
sja ... gewoon opruwen die rollers of weg flikkeren die bab

Iperf

Pagina: 1