Voor een bedrijf heb ik (tegen advies van microsoft in) een server opgezet en daarop een trial van SBS2003 Standard op geinstalleerd. Deze trial loopt 180 dagen en verloopt over zo'n 10 dagen. Ik heb wat rondgekeken bij de shops en moet het bedrijf nu dus een retail versie van SBS2003 Standaard laten aanschaffen.
Voorgaande is het probleem echter niet, waar ik me bezorgd over maak is de de uit te voeren upgrade. SBS2003 R2 is nu uit, dus er moet een upgrade van R1 (trial) naar R2 worden uitgevoerd, kan dit zonder problemen (i.e. zonder dataverlies)?
In een gevonden KB artikel wordt niet ingegaan op het upgrade-proces, maar wordt je daarvoor doorverwezen naar de algemene SBS site kb artikel 818025.
Hopelijk kunnen jullie me wat kennis overdragen!
Voorgaande is het probleem echter niet, waar ik me bezorgd over maak is de de uit te voeren upgrade. SBS2003 R2 is nu uit, dus er moet een upgrade van R1 (trial) naar R2 worden uitgevoerd, kan dit zonder problemen (i.e. zonder dataverlies)?
In een gevonden KB artikel wordt niet ingegaan op het upgrade-proces, maar wordt je daarvoor doorverwezen naar de algemene SBS site kb artikel 818025.
Hopelijk kunnen jullie me wat kennis overdragen!
[ Voor 1% gewijzigd door b19a op 18-08-2006 11:10 . Reden: Opmaak++; ]