Toon posts:

Hoe laptop correct formateren

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil men laptop formateren maar ik ben een paar probleempjes tegen gekomen. Ik steek de Windows XP cdrom in de driver die ik erbij het gekregen en dan start ik op van die cdrom. Dan wordt mij de vraag gesteld of ik windows wil repareren of dat ik een nieuwe versie van xp er wil op zitten. Ik heb dus eerst repareren gekozen maar daardoor is mijn schijf niet geformateerd. Nu wil ik een nieuwe versie installeren, maar ga ik dan niet met 2 besturingssystemen op mijn laptop zitten? Want dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon alles er af en windows er opnieuw op... Hoe doe ik dit?

Mijn dyslectisch dialect kwam even opzetten. Sorry voor de taal. Ik kan er niet aan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 11:02 ]

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:12
  1. Je moet echt even wat aan je spelling/taalgebruik doen.
  2. Als je graag je schijf wilt formatteren, kun je inderdaad je setup-cd gebruiken, maar dan moet je gewoon kiezen voor een reguliere installatie.

[ Voor 15% gewijzigd door Master FX op 18-08-2006 10:55 ]

Stay safe

Verwijderd

Gewoon niet repareren doen...krijg je verder in de wizzard de mogelijkheid de partitie te verwijderen en te formatteren...

Verwijderd

Niet al te ingewikkeld dus en met een beetje zoekwerk makkelijk te vinden: Help and Support en ook op GoT al vaak langsgekomen. Ik ga je topic daarom sluiten :)

Dit topic is gesloten.