Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
DesktopX met alle widgets/plugins is ook een fijn programma en je hebt een ruime keuze.
Nou hangt het hier een beetje af hoe de plugin is gemaakt, maar over het algemeen gaat het erg goed.
De DesktopX plugins staan erom bekend in vergelijking met andere produckten zeer weinig geheugen te gebruiken. Windows FX haalt alles wat betreft effecten uit de kast, en zal dus wat meer vragen.
Gewoon proberen, zal denk ik wel per pc verschillen.
Rightclick is zeer handig en vraagt niks van je pc.
eh natuurlijk elk programma dat je extra laad vraagt meer geheugen.
Ach en voor de rest zit er nog veel meer software bij. Object Bar, Iconpackager.
Prima software en uitgebreid. Blijft altijd leuk om de Desktop weer eens om te gooien en de widgets zijn altijd handig.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Windows FX is inderdaad echt een schitterend programma, niet alleen die effecten van draggen en min/restore, maar die quick-task-swapper is gewoonweg ideaal (screenshot op verzoek). Wel lijken nu mijn maximize animaties weg te zijn, maar vind ik niet zo erg.
Ik had nog een abbo op wincostumize, kon meteen wat extra themes voor DesktopX en WB downloaden. De samenhang van alle programma's werkt nu erg goed met elkaar, binnen 1 venster je downloads onderhouden, sorteren, instellen of aanpassen. De themeselect is zelfs nu volledig ingebouwd in de "eigenschappen van bureaublad" venster, heerlijk.
Het lijkt inderdaad dat WindowsBlind beter werkt dan de standaard windows instellingen, lijkt dat de skin al wordt ingeladen bij je login scherm.
Ik ben overtuigt, Starstock heeft echt niet still gezeten en het hele pakket zeker beter gemaakt. De licentie geld een jaar, dus krijg je gratis alle updates, inclusief de komende Vista versies (begreep dat ze daar al flink mee bezig waren).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het lijkt mij toch dat ze een theme over de windows instellingen heen draaien en dit moet gewoon extra cpu-power en geheugen kosten bovenop wat windows zelf ook al gebruikt.
Althans zo zie ik het......
Hoe kan het dan beter draaien?
Ik draai overigens xp nog gewoon in de classic theme. Geen idee of dat scheelt.
hier staan alle features van WB onder elkaar, waar ook wordt aangegeven:
en dan versus de normale Windows XP theming:Native. WindowBlinds DOES NOT "skin over" the existing user interface. It works by extending the existing painting calls with newer, faster, more feature rich ones.
Qua CPU verbruik zie ik hem amper 1% gebruiken - vaker 0%, alleen als je WB interface opent of een skin wisselt. Het zijn puur bij de skins waar animaties inzitten (sneeuw bij een x-mas theme oid) dat je bij wat langzamere computers wat meer cpu-power nodig hebt.Benefits of WindowBlinds vs The XP visual style engine:
Zero-Footprint Mode
True Alpha-Blending support
Outstanding Application Compatibility
Integrated into .Suite files
Hardware acceleration
Multiple Font Sizes, Colorizing, and more.
Can add additional visual styles without altering system DLLs.
Simpel, MS past zelf ook gewoon skinning toe. Ligt er dus helemaal aan hoe het gemaakt is.possamai schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:18:
Hoe kan het beter draaien dan de xp standaard settings?
Het lijkt mij toch dat ze een theme over de windows instellingen heen draaien en dit moet gewoon extra cpu-power en geheugen kosten bovenop wat windows zelf ook al gebruikt.
Althans zo zie ik het......
Hoe kan het dan beter draaien?
Windowsblinds zou beter geoptimaliseert zijn dan de standaard theming van XP.
Stardock heeft hier natuurlijk veel ervaring mee.
Overigens draait het niet er overheen, maar integreert het zich volledig in het OS en vervangt de Windows standaard Theming.
Anders dan StyleXP is Windowsblinds geen hack.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Want ik denk dat die skinloos is.... OF zou dat zo stiekum ook gewoon een skin zijn?
Als je windows instelt op beste performance dan wordt in iedergeval ook de theme uit gezet en krijg je windows classic
[ Voor 45% gewijzigd door xzenor op 23-08-2006 09:48 ]
Daardoor zal die ook een stuk sneller zijn.