Google hinten welke content nuttig is.

Pagina: 1
Acties:

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 11:53
Ik heb het een keer langs zien komen hier, maar ik kan het niet vinden in de search en ook op de help pages van Google voor webmasters kan ik het niet vinden: http://www.google.com/support/webmasters

Het is toch mogelijk om in je HTML aan te geven welk stuk van je content belangrijker is dan de rest. Zodat je ervoor kan zorgen dat Google minder sterk de boilerplating op je pagina indexeert en meer datgene wat er werkelijk op je pagina staat?

Ik weet dat dit een topic is met een behoorlijk HOWTO gehalte, maar ik hoop dat de mods begrijpen dat ik echt geprobeerd heb dit zelf te vinden.

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 15:48

Not Pingu

Dumbass ex machina

<h1>, <h2>?

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• The - DDD
Nee, ik meen me te herinneren dat je daadwerkelijk aan kan geven welke content op je pagina de echte content is. Op een blog heb je bijvoorbeeld je blog post, maar bovenaan de pagina ook in 2 zinnen waar je blog over gaat. Die twee zinnen zijn in de meeste gevallen niet echt nuttig.

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-01 18:46

rick77

... get to the point!

Toen ik de TS las dacht ik dat kan alleen met html-comments, na wat googelen vond ik dit: http://googlesystem.blogs...8/content-separation.html, is dat wat je bedoelt?

• The - DDD
Het is volgens mij inderdaad iets wat met html comments werkt.

De link die je noemt gaat echter over de Google Appliance, de in-house google server. Er wordt genoemd dat iets soortgelijks voor adwords gebruikt wordt op het web.

Van het appliance verhaal wordt niet aangegeven dat het online werkt. En de opmerking over ad-words geeft mij een sterk vermoeden dat ik ad-words en Google Appliance door elkaar aan het halen ben in mijn geheugen. :|

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:06

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• The - DDD
Hmm, lijkt er dus inderdaad op dat het mijn fantasie geweest is. Jammer. :/

Omdat ik ook mijn zoek poging gefocussed had op wat ik wou ben ik dus langs dat ad-sense verhaal op Google helkp gegaan. :X

[ Voor 46% gewijzigd door The - DDD op 18-08-2006 10:35 ]

Pagina: 1