Ik heb sinds gisteren de onderdelen voor mijn nieuwe systeem binnen en daarbij hoort ook een boxed Celeron D331 met bijbehorende Intel koeler. Als ik deze monteer op mijn moederbord (Asrock ConRoe945G-DVI), dan lijkt het wel of er teveel spanning op staat. Als ik eerst, bijvoorbeeld, de linkerkant monteer, dan schiet deze vrolijk los als ik rechts monteer (het zwarte pinnetje dat tussen de witte pootjes wordt 'doorgedrukt' springt namelijk vrolijk terug). Het lijkt mij dus dat er teveel spanning op wordt uitgeoefend. Wat hieraan te doen? Het zilverkleurige 'frame' iets terugbuigen?
Ik heb al gegoogled en ja, ook hier gezocht op GoT. Het is ook al de zoveelste keer dat ik zo'n koeler monteer en ik weet dat je zo'n pootje eerst flink moet doordrukken, zodat dat zwarte pinnetje er onder net doorheen is en dat je hem dan een kwartslag moet draaien..
Ik heb al gegoogled en ja, ook hier gezocht op GoT. Het is ook al de zoveelste keer dat ik zo'n koeler monteer en ik weet dat je zo'n pootje eerst flink moet doordrukken, zodat dat zwarte pinnetje er onder net doorheen is en dat je hem dan een kwartslag moet draaien..