[XP] Printer print niet

Pagina: 1
Acties:

• renmoo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Hallo,

Mijn HP PSC 2110 wil niet printen. In het configuratie scherm zegt ie dat ie gereed is. Ook wordt het document netjes in de wachtrij geplaatst. Vervolgens duurt het even maar komt het bericht dat het document niet kon worden afgedrukt met iedere keer weer een andere foutcode. Ik heb de printersoftware al 'ns verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp allemaal niet. Ik moet wel zeggen dat af en toe de verbinding met de printer wegvalt. Het icoontje veranderd dan. Maar ook als er wel verbinding is, print ie niet

Uiteindelijk ook het alle usb-gebeuren in apparaatbeheer verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd. Maar ook dat hielp niet. Toch denk ik dat in het usb-gebeuren de fout zit, omdat eigenlijk alles wat ik via een willekeurige usb-poort aansluit vreemd gedrag vertoont. Is er een mogelijkheid om alle usb-software te updaten ?? Kun je op een of andere manier de fout opzoeken. Ik bedoel: is het softwarematig, hardwarematig, moederbord kapot of , etc...

Thnx,

René

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-03 21:59

996

Heb zelf 4 USB poorten op mijn laptop. Muis die ik aansluit werkt soms raar op 1 van de vier in de andere 3 poorten werkt het wel perfect. Misschien dat je USB poort een beetje brak is, kun je geen andere poort proberen ?
Of andere USB apparaten op dezelfde poort ?

[ Voor 9% gewijzigd door 996 op 18-08-2006 09:08 ]

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:25

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Soms zijn er drivers voor de USB te downloaden, misschien dat een bios-update helpt, zoek eens op internet of er meer mensen met hetzelfde moederbord hetzelfde probleem hebben. Probeer ook het diagnoseprogramma van HP eens, daarvandaan kun je ook de printen-over-USB-driver weggooien.

edit: linkje omdat hij niet makkelijk op de site te vinden is: http://h10025.www1.hp.com...7-2&jumpid=reg_R1002_NLNL

[ Voor 24% gewijzigd door hufkes op 18-08-2006 09:20 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P