ik heb nu thuis een gira homeserver 2 staan en daarmee moet ik alle lampen en schakelaars kunnen regelen
het enige probleem is hij word pas over 4 weken door een monteur geprogrameert maar ik woon er wel al
ik zit nu dus elke avond in het donker wat niet echt prettig is ik ben nu begonnen met zoeken naar informatie maar er is niks over te vinden
heeft er iemand ervaring mee die mij op weg kan helpen
ik snap het programma wel maar weet niet hoe ik de lampen en schakelaars er in krijg
het programma en de handleiding zijn bijde in het duits
mocht er iemand ervaring mee hebben wil je het dan posten zodat ik contackt met je opnemen kan
bvd,
Alwin
ik heb echt alles in google getypt maar kan maar 1 stage verslag er over vinden die het punt wat ik moet weten oversla
de duitse handleidingen zijn vaag en helpen me ook niet echt
het enige probleem is hij word pas over 4 weken door een monteur geprogrameert maar ik woon er wel al
ik zit nu dus elke avond in het donker wat niet echt prettig is ik ben nu begonnen met zoeken naar informatie maar er is niks over te vinden
heeft er iemand ervaring mee die mij op weg kan helpen
ik snap het programma wel maar weet niet hoe ik de lampen en schakelaars er in krijg
het programma en de handleiding zijn bijde in het duits
mocht er iemand ervaring mee hebben wil je het dan posten zodat ik contackt met je opnemen kan
bvd,
Alwin
ik heb echt alles in google getypt maar kan maar 1 stage verslag er over vinden die het punt wat ik moet weten oversla
de duitse handleidingen zijn vaag en helpen me ook niet echt
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 18-08-2006 01:39 ]