Toon posts:

NVidia GeForce 2 MX200: kloon TVuit in venster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vrij specifieke vraag: vanwege een toepassing onder windowsXP die alleen op scherm 2 (TV) uitstuurt (PCZapper), zou ik het erg plezierig vinden op de een of andere manier een kloon van de output van de TVuit te zien op mijn monitor, liefst in een venster. Maar ik kan er niets over vinden.
Mijn TV staat op een andere verdieping en via een afstandbediening kan ik mijn PC bedienen, maar om problemen op te lossen moet ik nu elke keer van boven naar beneden rennen.

Specifiek: het gaat dus om het klonen van het videosignaal dat de tv-uit uitstuurt (scherm 2) naar (een venster op) mijn monitor (scherm 1).

Ik ben een aantal snapshotprogramma's tegengekomen, maar niets dat realtime beelden stuurt.

Iemand enig idee?

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

NVidea GForce 2MX200: kloon TVuit in venster

NVidea nVidia. ;) (en sindskort weer nvidia of NVIDIA na hun logo redesign).

Even voor de duidelijkheid. :P

--

Maaruh zo'n programma wat je zoekt ken ik niet.

Het enige wat ik ken is een programma genaamd UltraMon een programma wat heel wat kloning en dergelijke opties bied, misschien zit er iets tussen wat je kan gebruiken.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Topicstarter
Kan titel niet meer editen :-(
Ga t meteen even uitzoeken, ziet er veelbelovend uit! Kloont zo te zien niet in een window, maar wie geeft er om zulke kleinigheidjes... Dank!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal perfect!
UltraMon doet precies wat ik nodig heb: mirroren van scherm 2 in een venster op scherm 1. (en nog veel meer, maar dat heb ik allemaal niet nodig)

Super bedankt DJ_The_SP!! You saved my day, nou ja zeg maar my month

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hehe, Geen dank. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!