Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een GPS muis heb werkt mijn bluetrek s2 oortje niet meer, alle instellingen staan verder goed maar werken ho maar iemand een idee?
Ja newbee se 750i leadtek 9553x gps muis

Groeten freebeez

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 00:05 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22
Sorry, mijn glazen bol is stuk, dus ik kan niet meer zien wat voor toestel je hebt.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:26

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als bluetooth van de K750 op 'stroom sparen' staat dan kan hij maar met 1 apparaat tegelijk verbinden.
De headset zou niet weg mogen zijn, vindt ie hem nog als je de headset z'n id laat uitzenden, dan kan je hem opnieuw toevoegen :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Topicstarter
De se 750i staat niet op stroomsparen kan dus meerdere verbindingen hebben, bv mijn laptop ziet ie wel en kan syncen ermee, of zit ik dan over de maximale poorten?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:26

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:01:
De se 750i staat niet op stroomsparen kan dus meerdere verbindingen hebben, bv mijn laptop ziet ie wel en kan syncen ermee, of zit ik dan over de maximale poorten?
Nee, hij kan meerdere apparaten tegelijk aan, maar ze moeten verschillend zijn.
Dus 1 headset, 1 gps ontvanger (serieel) en file transfer met pc kan tegelijk.
De headset opnieuw laten herkennen lijkt mij het beste, anders kijken of de headset nog wel met een ander apparaat werkt (bijv. pc).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Andre heb al dankbaar gebruik gemaakt van je link handleiding heb ook even op je web gekeken, heb zelf de kappa 9.2i vwb probeem zal alles morgen maar eens op mijn gemak bekijen
Pagina: 1