Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Je weet zeker dat je geen cpp uitvoert ? De uitvoer is namelijk hetgeen de preprocessor uitspuugt, en dat krijg je normaliter alleen als je gcc -E draait, of cpp.
Je hebt gelijk dat het resultaat van het commando de preprocessor output is. Een collega bevestigde dat net ook. Dat verklaart ook waarom commandline opties als '-c' of '-E' de error '-c is not a valid preprocessor option' geeft. Al snap ik niet wat de implicaties hiervan zijn.igmar schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:28:Je weet zeker dat je geen cpp uitvoert ? De uitvoer is namelijk hetgeen de preprocessor uitspuugt, en dat krijg je normaliter alleen als je gcc -E draait, of cpp.
Het programma dat ik aanroep heet 'arm-unknown-linux-gnu-gcc' dus dat lijkt me wel de juiste. Ik begrijp dat gcc intern allerlei andere tools aanroept. Wellicht dat er iets met environment variabelen ofzo niet in orde is?
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
http://www.gentoo.org/doc/en/cross-compiling-distcc.xml
hier staat een cross-compiler uitgelegd voor gentoo. Zou ook voor deb op moeten gaan
wel is dit voor distcc, maar dat is niet zo relevant.
hier staat een cross-compiler uitgelegd voor gentoo. Zou ook voor deb op moeten gaan
wel is dit voor distcc, maar dat is niet zo relevant.
Wellicht wijst 'arm-unknown-linux-gnu-gcc' (aangenomen dat crosstool er een symlink van maakt) naar naar het verkeerde programma (en dus cpp). Probeer daarvoor in de plaats eens:
T zou iig een vage fout zijn.. lijkt me verder niet iets met bepaalde environment variabelen te maken te hebben.
code:
1
| /$PATH_TO_CROSSCOMPILER/arm-unknown-linux-gnu/bin/gcc |
T zou iig een vage fout zijn.. lijkt me verder niet iets met bepaalde environment variabelen te maken te hebben.