Hoi, ik heb op reis een 100-tal foto's getrokken die op een 256MB Dane-Elec SD kaartje stonden in mijn toestel (HP Photosmart E327). Nu probeerde ik daarnet die fotos op pc te zetten door gewoon het toestel aan te sluiten, aan te zetten en de beschikbare wizard "foto's laden" te gebruiken. Daar bleek ineens iets mis te gaan, mn kodak viel uit en de wizard werd stopgezet met de melding dat er geen foto's te laden waren.. Dacht dat dit nie zo erg was, erges een softwareprobleempje ofzo, dus ik wil de foto's gewoon op de kodak zelf bekijken, blijkt nu dat ALLE foto's gewoon ineens weg zijn..... Manueel via verkenner op de kodak gekeken en er stond dus idd nix meer op (nieuwe foto getrokken om te testen en die kwam er wel in). Nu vraag ik me af als er EEN manier is waardoor ik uiteindelijk toch nog aan de fotos kan komen?
Ik hoorde dat data recovery op het kaartje hier misschien iets kan aan doen, is dit zo? Ik heb net ff zitten proberen met de programma's "CardRecovery" en "PC inspector smart recovery" maar bij allebei moet de drive opgeven worden waar moet gezocht worden. Probleem is dat die kodak bij mij geen echte drive lijkt te krijgen bij aansluiting via usb, in verkenner verschijnt gewoon "HP Photosmart E327" onder alle echte drives. Ik kan dus ook het toestel nie selecteren bij een van die programma's..
Kan iemand me aub helpen? Ik heb op zich al niet echt veel hoop meer maar je weet nooit..
Ik hoorde dat data recovery op het kaartje hier misschien iets kan aan doen, is dit zo? Ik heb net ff zitten proberen met de programma's "CardRecovery" en "PC inspector smart recovery" maar bij allebei moet de drive opgeven worden waar moet gezocht worden. Probleem is dat die kodak bij mij geen echte drive lijkt te krijgen bij aansluiting via usb, in verkenner verschijnt gewoon "HP Photosmart E327" onder alle echte drives. Ik kan dus ook het toestel nie selecteren bij een van die programma's..
Kan iemand me aub helpen? Ik heb op zich al niet echt veel hoop meer maar je weet nooit..