Toon posts:

yesss......pentium 120@150..hehe..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg morgen een k6-2+ 550 .. dus ik had nou ff een oude pentium 120 op mijn soltek mobo geprikt .

dus ff uitproberen of tie nog een beetje overteklokken is...en ja hoor loopt stabiel op 150mhz..:) 31C stressed.

gewoon 75 x 2 .
wat wel een beetje raar is.:?
omdat de pentium 120 volgens alle overclock sites niet hoger kan dan 133mhz..
op het boardje waar die normaal op zit kwam die ook idd niet hoger als 133,maar ja de bus speed is ook max 66 op dat boardje.

of ben ik gewoon zo'n verschrikkelijk goeie tweaker..hehe..>:)8-)

net nog ff 3dmark 99 gedraait :668 3dmarks en 846 cpu 3dmarks.:)
wel met een tnt2pro 32mb en 160mb :P

ben benieuwt of die k6-2+ 550 of @600 dat beter kan :)

166mhz lukt trouwens niet , dan post tie niet meer .. ach ja , wat maakt het uit..

Verwijderd

Topicstarter
damn..:( geen wereld nieuws zeker :)

Verwijderd

he die heb ik hier ook nog eentje staan .
maar die gaat inderdaad niet harder als 133mhz.

en in het boekje van het mobo staat een lijstje met hoe je hem in moet stellen , maar daar staat geen 75 bij.

zou ik mijn bios moeten upgraden dan?

het moederboord is een ab-pr5 .

Verwijderd

Topicstarter
hmm net ff voor je nagekeken maar dat gaat niet lukken met jouw mobo..

helaas..dus.

Verwijderd

Ik heb hier nog een p200 bij mijn ouders thuis(, waar ik nu achter zit). Kheb het nu op 233 draaien op een oude ATlas Pentium mobo. Maar wat voor processortje kan ik er voor goedkoop prijsje erop prikken? Een AMD K6(2) misschien? :P

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46

JT

VETAK y0

Ja hoor...op een intel bordje zeker... :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb al een hele tijd een p120@150 ... ik zou hem zelfs wel op 166 willen laten draaien, maar zo hard kan mijn mobo niet! ;(
Ik had hem een keer in een ander bordje geprikt dat wel 166 kon, dat ging ook prima... alleen de chipset van dat bordje was zo bagger dat de performance van mijn systeem lager was! :( (was wel typisch... Intel bordje gaarder dan een goedkoop ding van SiS?) :)
Op de processor heb ik een kogelgelagerd koelertje zitten dat ik 2 jaar geleden op de HCC dagen heb gekocht... als de processor te warm wordt gaat hij biepen (zit op de pc speaker aangesloten) ... en dat heb ik nog nooit gehad... dus het werkt perfect! :Y)

Please do not contact me telepathically.

Verwijderd

hehehe.. Lampie! *D

Tja, dan maar ander alternatief.. iemand leuk idee voor upgrade? :9~
Pagina: 1