Het viel me net op dat de postcodes van de shops niet meer zichtbaar zijn in de lijst met shops die het artikel hebben waar je naar zoekt. Nu staat de plaatsnaam waar eerst een postcode stond.
Prima verbetering lijkt me aangezien een naam toch meer zegt dan een postcode.
Nu is mijn geografische kennis echter ook weer niet zodanig dat ik van elke plaats weet waar die ligt en dan is het wel handig te kunnen zien aan de postcode of het grofweg in de buurt is.
In het tekstje wat je krijgt als je de muis bij een shopnaam houdt (weet hoe dat heet dus heb ik het maar even tooltip genoemd in de topic titel) staat echter niet de postcode vermeld en dat zou me toch wel handig lijken.
Is het een idee dit toe te voegen?
Of is het al mogelijk op een ander manier op postcode te sorteren/zoeken?
Prima verbetering lijkt me aangezien een naam toch meer zegt dan een postcode.
Nu is mijn geografische kennis echter ook weer niet zodanig dat ik van elke plaats weet waar die ligt en dan is het wel handig te kunnen zien aan de postcode of het grofweg in de buurt is.
In het tekstje wat je krijgt als je de muis bij een shopnaam houdt (weet hoe dat heet dus heb ik het maar even tooltip genoemd in de topic titel) staat echter niet de postcode vermeld en dat zou me toch wel handig lijken.
Is het een idee dit toe te voegen?
Of is het al mogelijk op een ander manier op postcode te sorteren/zoeken?