Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nederlandse Windows Mobile 5.0 Textinput

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag mijn Qtek S200 binnengekregen en ben er zeer tevreden over op een klein minpuntje na;
Ik heb de Nederlandse versie van Windows Mobile 5.0 en daar zit geen letterherkenning op.
Nou vroeg ik mij af of er een manier is om dat toch er op te krijgen d.n.v. software.
Weet iemand een handig programmaatje?
Ik heb de trial van CalliGrapher al geprobeerd maar vind die niet zo fijn werken als de standaard letterherkenning van Windows Mobile.

Alvast Bedankt!

Met Vriendelijke Groeten,

Xipnao

P.s. ik heb een half uur gezocht naar een dergelijk topic maar kon niks vinden. Tevens ben ik nieuw in dit hele wereldje en weet nog echt niet hoe alles precies werkt ;)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
In het Wizard topic had ik ooit eens een programma gezien waar mee je dat kon activeren inderdaad. Zeker weten doe ik dat overgins niet. Je zou anders even op xda-developers moeten kijken.

Overgins kan deze vraag volgens mij ook hier: HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV M600) - Deel 2

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb een linkje gevonden in dat topic (bedankt voor de tip!) maar als ik dat bestand download zit er een .cab bestandje in.
En dan komt de leek in mij naar boven, namelijk; wat moet ik nu doen?
Moet ik hem in een speciale map plaatsen? Zo ja, welke?

Groeten,

Xipnao

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Via activesync naar je pda kopieren (in Mijn Documenten of zo) en dan op je pda via de File explorer dat bestandje starten.

Verwijderd

Topicstarter
Oke het werkt.
Bedankt voor de hulp en het vlotte antwoord!
Much appreciated!

Groeten,

Xipnao

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Alleen de Transcriber is daarmee helaas niet te installeren. Maar goed, het is al beter dan niets :) Deze gaat nu overigens op slot, mocht je nog meer vragen met betrekking tot dit toestel hebben, stel ze dan gerust in het centrale topic zodat alles overzichtelijk blijft :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.