Toon posts:

iomega externe schijf inhoud niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iomega 160 gb externe schijf in mn netwerk thuis. deze werkt al maanden perfect.
echter tijdens het kopieren van een complete cd naar de externe schijf kwam er een probleem met een autorun bestand naar voren. die kon niet gekopieerd worden. ik heb toen gekozen voor afbreken/overslaan of zoiets. nu ziet de windowsverkenner mijn externe schijf nog wel en zie ik bij eigenschappen van de schijf dat er nog steeds 12 gig op staat maar ik krijg geen inhoud van de schijf meer te zien. als ik kies voor verbinding verbreken dan krijg ik de melding dat er momenteel nog bestanden open staan. ik heb de stroom er al af gehad en al diverse keren de boel op nieuw gestart. :?
wie kan me helpen.

iomega 160 gig externe schijf lan
windows xp
amd 3000+
512 mb

Verwijderd

Topicstarter
jammer niemand heeft gereageerd. schijf maar opnieuw geformateerd.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je ook kunnen opstarten met Knoppix (bootable cd/dvd) en kijken als alles wel verschijnt? Want dan zou dit een Windows probleem zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Je zou volgende keer kunnen proberen om de Iomega Netwerkdrive te resetten
Dit doe je door de powerbutton van je Iomega netwerkdrive lang ingedrukt te houden totdat het lampje gaat knipperen.
Als dit niet helpt zou je (in geval van hele belangrijke data) hem zelf kunnen openen
en de schijf in je computer aan kunnen sluiten om zo alsnog backup van te kunnen maken
Groeten Patrick
(Productiemedewerker Iomega)