Vraag betreffend systeem bij mobiel abo van telfort

Pagina: 1
Acties:

• Innsewerants
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-11-2022
Hallo iedereen, hoop dat ik hem hier goed neerzet.

Ik kan m'n abonnement van m'n mobieltje verlengen en kan daarbij een pc bijgeleverd krijgen.
Nu gaat mijn interesse niet zozeer uit naar het gebruik van dat systeem maar eerder het verkopen ervan.

Alleen vraag ik me af of daar interesse naar is en wat ervoor te krijgen valt.

Als je echt zou kunnen krijgen wat Telfort als schatting geeft onder de noemer ter waarde van:, dan zou dat een leuke optie zijn, om dan in plaats daarvan een nieuw mobo, cpuutje en gpu te gaan halen voor mijn eigen systeem.

De letterlijke text van telfort over dit systeem:

QMOTION160GB PC
QMotion Silverline PC ter waarde van € 699,- met 2 jaar garantie. Compleet met een Intel 2.5 GHz processor, Memory 512 MB DDR400, een 160 GB harddisk, 16speed DVD rewriter, cardreader, toetsenbord, muis. Voorzien van: Microsoft® Windows XP Home NL en anti-virus software. MONITOR OPTIONEEL.

Ik weet van qmotion zelf dat de cpu een Intel Celeron 326 is.

Het lijkt me sterk dat je er echt 700,- voor zou kunnen vangen op bv marktplaats.

Het zou wel erg fijn zijn omdat m'n abo kosten hetzelfde blijven en ik dan voor de verandering eens wat zakgeld heb om bv te spenderen aan m'n oude barrel moderniseren :)

Mijn vraag aan de mensen op tweakers is dus, wat is jullie mening over dit systeem en wat zou je ervoor mogen vragen?

Groetjes, Kael

PS: iemand interesse in een nieuwe pc nog gesealed in doos? just kidding ;)

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Het is zeker niet 699 waard. Ik denk dat je voor 400 euro al een vergelijkbaar systeem hebt. Echter stel dat je 20 per maand betaalt voor je abo en dat twee jaar dan zit je op 480 euro. Probeer je hem te verkopen voor 300 of zelfs iets meer zit je op minder dan 8 euro per maand. Op marktplaats of misschien zelfs tweakers v&a, als je een bonnetje voor de garantie hebt en hij echt nieuw in doos is, kan je er denk ik wel 300 voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innsewerants
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-11-2022
dank je wel voor je inzicht, ik zag hem net ook staan op marktplaats en zag eruit alsof hij hem niet kwijt komt.

een risico wat ik dus niet wil gaan lopen, wel jammer want dit was een van de weinige opties voor een upgrade voor mijn bak in de nabije toekomst.

en ik zou toch zo graag black and white 2 spelen :s zucht

edit: denk zelf dat ik meer kans op slagen heb als ik de nokia n70 met tomtom navigatie pak, zag mensen op marktplaats vrolijk bieden tot en met 470 euries

[ Voor 19% gewijzigd door Innsewerants op 18-08-2006 20:54 ]