Dag mede tweakers, ik zit met een klein probleempje op de site, de sectie vraag en aanbod werkt maar half, ik vroeg me af of jullie hetzelfde probleem kennen?
Je hebt toch niet stiekum een adblocker he? Die blokkeert nl. de URL list_ads.....
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
nee, geen adblocker, en hij doet het zowel in firefox als in IE niet, het heeft altijd gewerkt, tot vandaag
Het lijkt hier gewoon te werken? Het bekijken van advertenties dan...
Advertentie plaatsen (natuurlijk) niet geprobeerd, is dat toevallig de helft die bij jou niet werkt?
("V&A werkt maar half" is een beetje cryptisch he?
Wat doet het wel en wat doet het niet?)
Advertentie plaatsen (natuurlijk) niet geprobeerd, is dat toevallig de helft die bij jou niet werkt?
("V&A werkt maar half" is een beetje cryptisch he?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik kan wel advertenties zien, en zoeken, maar kan er niet op klikken om de details te bekijken. En bij groepen staan spontaan geen namen meer, erg apart, net beneden geprobeerd, en daar werkt het wel netjes
Inderdaad, staat ook in Buyers Zone FAQ -- laatste update: 10 januari 2006 trouwens
.
FA > BZ + slotje dus + titelupdate: hoofdletters aan het begin van de zin zijn weer helemaal hip deze nazomer
FA > BZ + slotje dus + titelupdate: hoofdletters aan het begin van de zin zijn weer helemaal hip deze nazomer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()