Als ik met javascript een textarea aanmaak en deze textarea een id meegeef bij het aanmaken en ik wil de inhoud van deze textarea later uitlezen mbv innerHTML lukt het in IE wel, maar in FF niet.
Hierboven staat een stukje van de code. Het gaat om rrdata, hier kan ik geen waarde in ff in krijgen. In IE wel.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| var el = document.createElement("textarea"); el.setAttribute("id","vidreplytext_" + commentid); el.setAttribute("rows","3"); el.className = "vidcommenttext"; replybox.appendChild(el); var el1 = document.createElement("input"); el1.setAttribute("type","submit"); el1.setAttribute("id","vidreplysubmit_" + commentid); el1.setAttribute("value","Plaats reactie"); el1.onclick = function () { xmlHttp = getXMLHttpObject(); if (xmlHttp == null) { alert("Je browser ondersteunt geen AJAX"); return; } var replybutton = document.getElementById("vidreplysubmit_" + commentid); // var data = document.getElementById("vidreplytext_" + commentid).childNodes[0].nodeValue; var rrdata = document.getElementById("vidreplytext_" + commentid).innerHTML; alert(rrdata); if (data.length == 0 || data == null ) { alert("Voer een reactie in"); replybutton.disabled = false; return; } |
Hierboven staat een stukje van de code. Het gaat om rrdata, hier kan ik geen waarde in ff in krijgen. In IE wel.