Hallo,
Ik ben bezig met een site die door media center moet worden bestuurd. Het besturingsalgoritme werkt op basis van 5 2-dimentionale array's (als lookup table). De pagina(s) zelf worden middels AJAX vervangen. Na dit vervangen moeten de array's ook nieuwe waarden krijgen (de waardes worden middels een php script gegenereerd), en in de HTML code geplaatst.
Het probleem is echter dat deze (dynamische code) niet wordt geparst door de browser.
php file opgeroepen vanuit AJAX:
Bedankt
Ik ben bezig met een site die door media center moet worden bestuurd. Het besturingsalgoritme werkt op basis van 5 2-dimentionale array's (als lookup table). De pagina(s) zelf worden middels AJAX vervangen. Na dit vervangen moeten de array's ook nieuwe waarden krijgen (de waardes worden middels een php script gegenereerd), en in de HTML code geplaatst.
Het probleem is echter dat deze (dynamische code) niet wordt geparst door de browser.
php file opgeroepen vanuit AJAX:
PHP:
Als de pagina geladen is zie ik geen alert verschijnen, deze zit echter wel in de code (zie hieronder) (zichtbaar middels de "bekijk DOM-code van firefox").1
2
3
4
| echo "<script type=\"text/javascript\" language=\"javascript\">\r\n"; <code om arrays te genereren> echo "alert:(\"blaat\");"; echo "</script>"; |
HTML:
Iemand enig idee wat ik fout doe of hoe ik dit moet oplossen?1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <script type="text/javascript" language="javascript"> var idCounterHorizontal = 0; var idCounterVertical = 0; idArray=MultiDimensionalArray(1,1); idArray[0][0]="idLink2"; directionArrayLeft = MultiDimensionalArray(1,1); directionArrayLeft[0][0]="E"; directionArrayRight = MultiDimensionalArray(1,1); directionArrayRight[0][0]="E"; directionArrayDown = MultiDimensionalArray(1,1); directionArrayDown[0][0]="E"; directionArrayUp = MultiDimensionalArray(1,1); directionArrayUp[0][0]="E"; alert("de arrays zijn geladen!");</script> |
Bedankt
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots