Toon posts:

Teratec DMX goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de Teratec DMX een goede geluidskaart, zal maar zeggen nog beter dan de Sounblaster Live, en ook een beetje te gebruiken voor geluids bewerking

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Qua surround voor games zou ik voor de DMX gaan, dan heb je eax EN a3d.

EDIt : typo

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:47
kwee nie.... maar ik heb zelf de DMX Xfire 1024 en die bevalt me uitstekend. Ik heb m'n SBLive dervoor weggedaan!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Nou volgens mijn kan de Sblive niet op tegen die DMX >:)

• Ramon
euhmz...:? waarom vraag je het dan??

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Tampie, er staat 'VOLGENS mij', hij is er dus niet zeker van, en zekerheid kan geen kwaad...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Ramon
oeps

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 10:38
DMx x-fire heb ik ook net besteld :P

hoe zit het met A3D 3.0 daarop kun je dan gewoon die drivers installeren van vortexofsound?

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

De terratec DMX is een super kaart maar is zeer prijzig vind ik! (kan ik beter een paar extra condooms inslaan voor de one stand!):):):):):):)

Qua prijs is de SB L!ve 1024 wel een hele goed kaart maar ja..... als je liever de DMX hebt en dan ook nog ff 200 extra wil dokken moet je het zelf weten! Ik ben tevreden met mijn SB L!VE 1024>:)

Verwijderd

Nou.. nou wat een superkaart zeg.. poeh poeh >:)

Zit nu al bijna een jaar te wachten op de Windows 2000 drivers, maar nee hoor niets..|:(
Heb dus een peperdure geluidskaart die nu als een ESS Meastro, El Cheapo kaartje herkent wordt:(

Trouwens al een keer terug geweest, omdat de digitale add-on kaart het niet deed.:(

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Hoe is trouwens de service van Terratec??

Bij mij is de uitgang voor de frontspeakers kapot: geluid heel zacht en 1 kant kraakt.
Ik heb ze een mailtje gestuurd, maar alleen nog maar een bevestiging gehad.

BTW hoelang is de garantie op Terratec produkten?

• mvds
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 31 januari 2001 23:19 schreef Mennace het volgende:
Nou.. nou wat een superkaart zeg.. poeh poeh >:)

Zit nu al bijna een jaar te wachten op de Windows 2000 drivers, maar nee hoor niets..|:(
Heb dus een peperdure geluidskaart die nu als een ESS Meastro, El Cheapo kaartje herkent wordt:(

Trouwens al een keer terug geweest, omdat de digitale add-on kaart het niet deed.:(
Je hebt het denk ik over de DMX en niet over de X-fire of...? Voor de X-fire zijn er al lang win2k drivers...

Verwijderd

Ja die DMX heb ik dit weekend op de beur gehaald en op het eerste geluid dat ik er tot nu toe uit heb gekregen werkt het allemaal perfect hoor!
Weet alleen niet of geluid nu echt zo veel mooier als mijn oude SB live 1024 maar a3d en eax is natuurlijk te gek!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Persoonlijk zou ik nooit een Terratec kopen, want in '97 kwam de EWS64 XL uit. Een beregoeie kaart, maar tot op de dag van vandaag zijn er nog geen fatsoenlijke drivers voor, en de software is ook niet veel waard. Over Windows 2000 support hebben we het maar niet eens. Terratec is wat dat betreft nog erger dan Creative Labs, en ik denk dat Linux support voor Terratec voorlopig ook niet zal komen. Wat dat betreft is de Live nogsteeds een heel relaxte kaart :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1