Ik ga eindelijk verhuizen vanuit een kudtflat met hele prettige buren naar een eensgezinswoning. Heel leuk allemaal, KPN verhuizing geregeld, etcetera. Het blijkt dat er een KPN-monteur komt op de dag dat we de lijn overgeplaatst willen hebben (1 September). Even navragen blijkt dat er nog een andere provider op de lijn zit
. Ik thuis ff een modem meegenomen en daar ingeplugged, en ik had weliswaar linesync. Ik kon zelfs internetpagina's opvragen met m'n laptop. Dit betekent dat de vorige bewoner de ADSL lijn niet verhuist heeft, terwijl ik bij TweakDSL wél een verhuizing heb verstuurd al.
Ik vermoed dat die dag de monteur een koperpaartje omzet (Wat ik dan net zo hard weer verander om een splittertje op te hangen), maar in hoeverre gaat dit opleveren bij de verhuizing van TweakDSL? krijg ik zo extra kosten die ik uiteraard verhaal op de vorige bewoner?
Thanx voor eventuele hulp alvast. Zonder internet zitten is iig een no-go
Ik vermoed dat die dag de monteur een koperpaartje omzet (Wat ik dan net zo hard weer verander om een splittertje op te hangen), maar in hoeverre gaat dit opleveren bij de verhuizing van TweakDSL? krijg ik zo extra kosten die ik uiteraard verhaal op de vorige bewoner?
Thanx voor eventuele hulp alvast. Zonder internet zitten is iig een no-go