Toon posts:

Rabobank pagina niet te openen

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb bij een kennis volgend probleem. Middels Internet Explorer kan hij alle pagina's openen.
Echter zodra hij de rabobank pagina wilt zien krijgt hij de melding "kan pagina niet weergeven" Enig idee waar dit aan kan liggen?

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:02

hamsteg

Species 5618

Al een keer een forced reload gedaan ? ([Ctrl] + Click op reload)
Heb je al een keer Cache geleegd ?
Welke provider ?
Hoelang al ?

Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.

Verwijderd

Bel eens met de helpdesk van de rabobank....
Kan een bekend probleem zijn voor hun.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 15:49 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:02

Maasluip

Kabbelend watertje

Kijk eens in je hosts file of niet een of ander spyware programma'tje een ip-adres voor www.rabobank.nl heeft ingegeven en kijk ook eens of je een website krijgt als je naar 145.72.70.20 (het echte ip-adres van www.rabobank.nl) gaat.

Signatures zijn voor boomers.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het kan zo natuurlijk aan bijna alles liggen, dus probeer het probleem te isoleren.

1. Welke browser gebruik je precies (incl. versie ;))
2. Heb je het probleem ook als je Firefox installeert
3. Kan je wel pingen naar het adres
4. Als je het IP adres als adres gebruikt, laad de pagina dan wel
5. Zijn er firewalls of anti-virus programma's geinstalleerd, zo ja: welke

Zoals je ziet, veel vragen en zonder dit soort vragen wordt het heeeeeel lastig om je verder te helpen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kan door spyware komen dan wil internet explorer geen https meer openen... Het beste kan je de anti spyware software van Microsoft draaien, deze kan ook de internet-explorer settings weer goed zetten..

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:02

Maasluip

Kabbelend watertje

BtM909 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:51:
3. Kan je wel pingen naar het adres
En kijk dan naar welk IP adres wordt gepingd. Als dat niet datgene is wat ik hierboven gepost heb, dan heb je zeer waarschijnlijk een probleem.

Signatures zijn voor boomers.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-07 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Pingen is niet altijd een even goede optie.. Ik kan hier wel de site van de Rabobank openen maar met pingen krijg ik time-outs (net zoals bij de sites van Microsoft (wat normaal is)). Dus als TS de site/ip niet kan pingen wil dit verder nog vrij weinig zeggen.
Maar verder zijn wel een lading mogelijkheden gegeven die TS nog kan proberen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FlipFluitketel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:00:
Pingen is niet altijd een even goede optie.. Ik kan hier wel de site van de Rabobank openen maar met pingen krijg ik time-outs (net zoals bij de sites van Microsoft (wat normaal is)). Dus als TS de site/ip niet kan pingen wil dit verder nog vrij weinig zeggen.
Maar verder zijn wel een lading mogelijkheden gegeven die TS nog kan proberen.
Als je pingt krijg je een IP adres terug. 99 van de 100 keer kan je dat IP-adres ook gewoon gebruiken als webadres ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 22:00
Je kan ook nog proberen de rabobank site aan de trusted sites toe te voegen in IE.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

Leeft TS (Doopey) nog ?

Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle tips.
Probleem bleek hem in de versie van IE te zitten, ze gebruikten 5.0 na upgrade naar 6.0 werkte het weer.

Echter nu heb ik op het moment zelf het probleem dat ik de pagina www.rabobank.nl niet kan openen en bij een ping geeft hij request time out. Mogelijk dat site down is of?

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-08-2025
Site doet het weer...

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, was iets met de site net dan, dacht al heb probleem bij iemand anders opgelost en dan heb ik 't zelf :-)

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

Site was zaterdagmiddag bewust down gebracht voor onderhoud. Stond netjes aangekondigd.

Verwijderd

Topicstarter
hamsteggot schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:22:
Site was zaterdagmiddag bewust down gebracht voor onderhoud. Stond netjes aangekondigd.
Zou best wel eens kunnen, tis niet dat ik er elke week op zit.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BtM909 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:29:
[...]

Als je pingt krijg je een IP adres terug. 99 van de 100 keer kan je dat IP-adres ook gewoon gebruiken als webadres ;)
beetje offtopic, maar ik dacht dat juist zo'n 80% van alle websites name-based ipv IP-based waren?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
gezien de tijd die je hier rondloopt, en de vele aanwijzingen van ons had ik toch wel een betere topicstart verwacht.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.