Apache foutcode 0x00000035 bij externe com.

Pagina: 1
Acties:

• brandsrus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 20:47
Ik heb een probleem met Apache, ik gebruik de forumsoftware phpBB maar als ik wil zoeken naar een nieuwere versie (naar een externe website linken en vergelijken), krijg ik de volgende foutmelding van Apache (trouwens ik heb Apache 2.0.58, php 4.4.2 en mysql 5.0.22).

Afbeeldingslocatie: http://img28.imagevenue.com/loc529/th_21913_ScreenShot274_122_529lo.jpg

Is er misschien ergens een instellingen waarbij externe communicatie wel toegestaan is. Hetzelfde geld ook voor als ik XML Nieuws Feeds wil ophalen dit word onmogelijk gemaakt door Apache :'( .

Heeft iemand een oplossing?

Zonder computer? Kan eigenlijk niet!

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 18:49
Heb je al eens geprobeert wat apache doet als je de default configuratie weer terug zet ? (uiteraard wel even PHP weer aanzetten).

En anders kan je proberen je geheugen eens te testen met memtest86
gewoon even de ISO als cd branden en je PC vanaf die cd-rom opstarten, en dan even een run of 3 door laten gaan (dit kan aardig lang duren).

[ Voor 9% gewijzigd door eXcyle op 17-08-2006 18:01 ]

• brandsrus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 20:47
Zonder externe communicatie krijg ik geen foutmelding, zolang het forum software niet zoekt naar een nieuwere versie, bij bijvoorbeeld ophalen van XML Feeds dan gaat het fout, heb ik dan ook uitstaan. Maar voor de rest werkt Apache uitstekend en aan het geheugen kan het niet liggen aangezien het al eens memtest foutloos is doorlopen!

Zonder computer? Kan eigenlijk niet!