Ik ben op zoek naar een tool/pakket waarmee ik HR/planning wat kan helpen. Waar ik nu rondloop zijn zaken als personeelsplanning, bezetting, opleidingen, etc etc.. aan de magere kant geregeld. In mijn hoofd heb ik het als volgt:
Basis zijn evaluatie gesprekken waarin mensen ambities weergeven.
Ambities leiden tot een opleidingsplan.. wie gaat welke opleidingen volgens
Opgeleide mensen kunnen wat, hetgeen iedereen kan staat in een competentiematrix
Competentiematrix is voorwaarde om gemakkelijk en snel een personeelsbezetting te kunnen plannen
....
Ik ben absoluut niet bekend in HR, PZ tools of software.. wat ik hier beschrijf, zijn hier out-of-the-box oplossingen voor.. of moet ik gaan bouwen in Access? Google geeft me niet veel.. en de echte hack schud zo iets uit z'n mouw... vandaar deze vraag vorm post.
Basis zijn evaluatie gesprekken waarin mensen ambities weergeven.
Ambities leiden tot een opleidingsplan.. wie gaat welke opleidingen volgens
Opgeleide mensen kunnen wat, hetgeen iedereen kan staat in een competentiematrix
Competentiematrix is voorwaarde om gemakkelijk en snel een personeelsbezetting te kunnen plannen
....
Ik ben absoluut niet bekend in HR, PZ tools of software.. wat ik hier beschrijf, zijn hier out-of-the-box oplossingen voor.. of moet ik gaan bouwen in Access? Google geeft me niet veel.. en de echte hack schud zo iets uit z'n mouw... vandaar deze vraag vorm post.