Ik heb sinds een klein jaartje een mooie PDA met Tom Tom er op.
Echter, als ik hem echt dringend nodig heb (sochtens vroeg als ik naar een onbekende plek voor mn werk moet en de tijd dringt) dan laat ie het telkens afweten.. Geen fix, driver voor GPS ineens blijkt ineens niet meer te zijn geinstalleerd, het bestand met de kaart van NL verdwenen, je kan het zo gek niet bedenken of ik heb het al gehad.
Ik begin het nou een beetje zat te worden, ik wil gewoon een leuk navigatie apparaatje waar ik op kan rekenen !! Wat raden jullie mij aan..blijven bij mn pda, een telefoon met naviatie, een apparaat specifiek navigatie apparaat (tom tom 1 ofzo), etc.. Ik wil gewoon iets waardoor ik niet iedere keer een hartverzakking krijg omdat het niet werkt..da's toch niet te veel gevraagd..
Ik begin het nou een beetje zat te worden, ik wil gewoon een leuk navigatie apparaatje waar ik op kan rekenen !! Wat raden jullie mij aan..blijven bij mn pda, een telefoon met naviatie, een apparaat specifiek navigatie apparaat (tom tom 1 ofzo), etc.. Ik wil gewoon iets waardoor ik niet iedere keer een hartverzakking krijg omdat het niet werkt..da's toch niet te veel gevraagd..