Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een navigatie set die WEL werkt als je hem nodig hebt..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een klein jaartje een mooie PDA met Tom Tom er op. :) Echter, als ik hem echt dringend nodig heb (sochtens vroeg als ik naar een onbekende plek voor mn werk moet en de tijd dringt) dan laat ie het telkens afweten.. Geen fix, driver voor GPS ineens blijkt ineens niet meer te zijn geinstalleerd, het bestand met de kaart van NL verdwenen, je kan het zo gek niet bedenken of ik heb het al gehad. 8)7

Ik begin het nou een beetje zat te worden, ik wil gewoon een leuk navigatie apparaatje waar ik op kan rekenen !! Wat raden jullie mij aan..blijven bij mn pda, een telefoon met naviatie, een apparaat specifiek navigatie apparaat (tom tom 1 ofzo), etc.. Ik wil gewoon iets waardoor ik niet iedere keer een hartverzakking krijg omdat het niet werkt..da's toch niet te veel gevraagd.. :X

Verwijderd

Heb je TomTom al een keer geupdate?

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:39
Tomtom Go/One ?
Mio C-series)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Denk inderdaad ook dat tomtom update de beste optie is. Ik heb zelf TomTom mobile 5 op een N70, had het hiervoor op een Qtek 8300. Op vakantie naar oostenrijk had ik een TomTom Go700 geleend van een kennis. Wat een rampending.. de tomtom op m'n telefoon werkt toch echt 10x beter. Met de nieuwe TomTom GPS raak ik ook nooit een fix kwijt :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
versie 5.1

zou 5.2 (nieuwste update toch?) dan welhelpen? kan het me bijna niet voorstellen. Heb die er ook wel eens opgezet, maar toen had ik gedonder omdat mn pda een vga scherm heb en dat werkte toen niet goed meer.

Ik wil gewoon iets wat feilloos werkt weetje.. Ik krijg de problemen wel opgelost altijd, maar de volgende keer is er dan weer iets anders wat niet goed werkt. En daar ben ik beetje moe van.. ;(

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:38:
versie 5.1

zou 5.2 (nieuwste update toch?) dan welhelpen? kan het me bijna niet voorstellen. Heb die er ook wel eens opgezet, maar toen had ik gedonder omdat mn pda een vga scherm heb en dat werkte toen niet goed meer.

Ik wil gewoon iets wat feilloos werkt weetje.. Ik krijg de problemen wel opgelost altijd, maar de volgende keer is er dan weer iets anders wat niet goed werkt. En daar ben ik beetje moe van.. ;(
Ik raad je inderdaad ook een update aan met een herinstall van de software. Mocht hij het hierna niet doen, wat waarschijnlijk niet het geval is, dan zou ik voor overige opties pas gaan nadenken.

Succes :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik denk dat dit maar aan jouw pda dan aan tomtom ligt. Wij gebruiken in 3 auto's TomTom op een mio voor hetzelfde doel als jij doet. Fixen vind ik na 1 minuut, nooit gezeik met drivers of verdwenen kaarten. TomTom is gewoon een topproduct.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:41

Nik

Anders koop je gewoon een device wat er voor gemaakt is, een Tom Tom One ofzo (kosten bijna niets meer). Werken goed, en indien de boel raar doet, even de reset knop indrukken, en Go. Desnoods maak je een reserve kopie van de SD kaart, en neem je die voor de zekerheid mee. Even er in en klaar.
Pagina: 1