Toon posts:

Hoe kan ik poorten instellen bij freesco? help

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik er voor zorgen dat freesco de volgende poorten open gooi udp 5400 en udp 4000.

Bedankt

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Open gooit :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 januari 2001 22:13 schreef Bigs het volgende:
Open gooit :?
jij moet eens naar de nieuwe sire reclame kijken. In plaats van dit soort onzin te posten :r

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En dat vage topic van jou is geen onzin?

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik wil weten hoe ik bepaalde poorten kan openen onder freesco (een op linux gebaseerde router). Als je me daar niet mee wil helpen prima. Maar ga me dan niet lastig vallen over mijn spelling.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
moet je naar je router gaan met je browser (http://router:82) Op poort 82 zit een config-applet. Daar kun je bij portforward die poortjes naar en of meerdere machine formwarden

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier heb ik wat aan,bedankt gahet gelijk proberen.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:09

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vin dit echt geen vaag topic oid.. en zeker niet een reden om dit soort posts te posten.

blup

Verwijderd

Als je nou gewoon zegt dat je die port wil forwarden naar een compu, ipv `opengooien`, dan snapt ieder1 waar het over gaat. Dit is dus echt vage shit.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik de verkeerde term gebruik, maar als newbie heb je dat soms en probeer je het met de beste bedoelingen. op het moment dat iemand je dan zo ga afzeiken dan vind ik dat zelf een beetje zielig. Of zeg waarom hij vaag is, zoals de post hierboven, of reageer gewoon niet.

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 23:21
Als je bij FreeSco op de website kijkt staat er een hele goeie handleiding.
Is ook een handleiding die je kunt downloaden.
Suc6 :)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

ik heb gemerkt dat het openstellen (niks mis mee :) ) van poorten via de html control niet helemaal juist gaat. hij schrijft de regel verkeerd (zonder underscore (_)) weg naar het bestand, waarna hij na een herstart doodleuk zegt dat hij die regel niet kan interpreteren....

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nogal oud topic... als die laatste reply een mededeling is: ok, bedankt voor de mededeling :)
Als het een probleem van jezelf is: dan mag je een nieuwe topic openen, staat wat overzichtelijker :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.