Ik ben al een hele tijd op zoek naar een nieuwe pc, maar mag niet teveel € kosten. Ik heb nu een ASUS L3000D Notebook en deze wil ik verkopen.
Mijn eisen voor een nieuwe desktop (dus geen notebook meer):
- Fotobewerking (Photoshop CS 2)
- Spelletjes (zoals bijv. The Sims en Rollercoaster verder geen NFS ofzo)
- Eventueel aan te sluiten op een normale platte beeldbuis tv (70 cm). Omdat ik de TFT schermen nog steeds te duur vind en misschien later wel wil aanschaffen.
- Verder natuurlijk mogelijkheid om te internetten e.d. , maar goed dat hebben ze tegenwoordig allemaal wel.
Nou ben ik aan het bladeren geweest op het internet en viel mijn oog op de SLAMFM zogeheten studenten pc bij alternate
Specs:
Behuizing:Procase Zirco Case (bxhxd = 232 mm x 492 mm x 451 mm)
Processor:Athlon™ 64 3500+, kloksnelheid: 2200 Mhz/ bussnelheid: 1600 Mhz
Geheugen: DDR 1024 mb
Grafische kaart:(ik denk onboard zo op de foto's te zien) GForce 6100 128 mb
Moerderbord:Nforce 410, line-in/ lineout/ 4x usb 2.0/ RJ45/ 8 channel audio out/ Coax uitgang/ 1x parallel
Netwerk: 10/100 Mbits
Optische drive:16x DVD±R/RW DL Brander
Harddisk: 160 Gb SATA2
Overig:12-in-1 Cardreader, XFX NVTV/FM SingleTuner MCE kaart
Software:MS Windows XP MCE OEM, Recovery Software PC Angel, Roxio Creator 8 Suite OEM
Ik heb deze gekozen mede dankzij zijn mooie prijs wat wel in mijn budget past en (volgens mij) de mogelijkheid voor aansluiten op de TV en later ook op een monitor.
Ik hoor graag van jullie of deze pc idd geschikt is voor mijn eisen?
Graag suggesties voor een mogelijke andere Desktop is welkom (budget rond de 500,-)
Mijn eisen voor een nieuwe desktop (dus geen notebook meer):
- Fotobewerking (Photoshop CS 2)
- Spelletjes (zoals bijv. The Sims en Rollercoaster verder geen NFS ofzo)
- Eventueel aan te sluiten op een normale platte beeldbuis tv (70 cm). Omdat ik de TFT schermen nog steeds te duur vind en misschien later wel wil aanschaffen.
- Verder natuurlijk mogelijkheid om te internetten e.d. , maar goed dat hebben ze tegenwoordig allemaal wel.
Nou ben ik aan het bladeren geweest op het internet en viel mijn oog op de SLAMFM zogeheten studenten pc bij alternate
Specs:
Behuizing:Procase Zirco Case (bxhxd = 232 mm x 492 mm x 451 mm)
Processor:Athlon™ 64 3500+, kloksnelheid: 2200 Mhz/ bussnelheid: 1600 Mhz
Geheugen: DDR 1024 mb
Grafische kaart:(ik denk onboard zo op de foto's te zien) GForce 6100 128 mb
Moerderbord:Nforce 410, line-in/ lineout/ 4x usb 2.0/ RJ45/ 8 channel audio out/ Coax uitgang/ 1x parallel
Netwerk: 10/100 Mbits
Optische drive:16x DVD±R/RW DL Brander
Harddisk: 160 Gb SATA2
Overig:12-in-1 Cardreader, XFX NVTV/FM SingleTuner MCE kaart
Software:MS Windows XP MCE OEM, Recovery Software PC Angel, Roxio Creator 8 Suite OEM
Ik heb deze gekozen mede dankzij zijn mooie prijs wat wel in mijn budget past en (volgens mij) de mogelijkheid voor aansluiten op de TV en later ook op een monitor.
Ik hoor graag van jullie of deze pc idd geschikt is voor mijn eisen?
Graag suggesties voor een mogelijke andere Desktop is welkom (budget rond de 500,-)