Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraagje over gebruik van meerder accounts

Pagina: 1
Acties:

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
ben een vette newbie hier daarom heb ik even een vraagje wat ik zo gauw niet terug kon vinden..

draai sinds vandaag een koe.. maar heb hier 2 pc in huis staan.. is het mogelijk dat de stats van PC A samen gevoegd worden met de stats van PC B dus dat je zeg maar niet met 2 accounts werkt maar als het ware alles onder 1 naam vermeld ziet staan op de stat pagina

specs:
PC A
amd 3200+
windows xp home

PC B
amd 3500+
windows xp pro

account naam dcp
PC A
welleweerd
PCB
welleweerd01

en draai een koe voor TSC
The Rothberg Institute

Bedankt alvast

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Als je hetzelfde email-adres gebruikt hebt bij het registreren krijg je automatisch alles onder 1 account. Ze komen wel in de stats (als je inlogd) onder een eigen Node ID maar dit lijkt me geen probleem aangezien je dan toch goed in de gaten kan houden of beide PC's het goed doen.

Je kan er zelfs stats van maken. Zie bv: onze stats (dit is wel voor D²OL maar is hetzelfde opgezet)

edit:

Het is trouwens mogelijk, als je 2 account hebt, om deze samen te voegen met de merge optie die je te zien krijgt als je ingelogd bent.

Oh en het is geen dcp maar DPC ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Witlof op 17-08-2006 12:25 ]

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
dus als ik het goed begrijp had ik eigenlijk niet een 2e account moeten maken (welleweerd01) ff op nieuw installeren op PC B en dan geen nieuw account maken?

bedankt voor de snelle reactie trouwens :)

Bedankt alvast

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 11:53
Geen nieuw account maken inderdaad. Gewoon hetzelfde emailadres invullen als bij je eerste installatie. De rest gaat bijna vanzelf :) Je moet dan alleen nog even inloggen op je eerste account bij TRI (TSC organisatie). Daar moet je naar je node overzicht gaan en dan op waiting nodes klikken. Daar zul je het nodenummer aantreffen dat je kreeg bij je 2e installatie. Deze node moet je dan vervolgens toevoegen aan je account (Add).

[ Voor 54% gewijzigd door ColdFusion op 17-08-2006 12:40 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
super het werkt,

heb ff een node id toegevoegd werkt nu perfect.. onder account welleweerd..

delete ik welleweerd01 wel ff

thankx

Bedankt alvast

• Witlof
  • Nu online
Welleweerd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:39:
super het werkt,

heb ff een node id toegevoegd werkt nu perfect.. onder account welleweerd..

delete ik welleweerd01 wel ff

thankx
Je kan ook dat andere account toevoegen aan je eigen account. Hierdoor verlies je geen punten. Inloggen en ergens 'merge account' of 'delete account' zoeken waardoor je het account welleweerd01 verwijderen en de nodes van dat account toevoegen aan je account welleweerd :)

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
owk.. maar dat was niet van toepassing koetje draaide net een uurtje of 2 dus dat was de schade niet.. maar toch bedankt!! :*)

Bedankt alvast

• Witlof
  • Nu online
OK!

Happy Crunching _/-\o_
Pagina: 1