Gisteren heeft me nichtje een hele tijd the sims zitten spelen op mijn pc, toen ze weg ging begon me computer te hangen. Ik drukte bij msn op die groepen, en het pijltje voor die groep draaide wel, maar de groep vouwde niet uit. Winamp reageerde ook niet, het enige wat nog werkte waren de 'rollover' effecten in windows. Na een paar seconde werkte dit ook niet meer en kon ik alleen nog maar me muis bewegen waarna er een hele lange piep uit me kast klonk. Toen heb ik me pc gereset. Alles begon te draaien maar het scherm bleef zwart. Normaal komt er ook 1 kort piepje maar die kwam ook niet.
Na een tijdje voeding paar keer aan en uit gedaan, en toen starte me pc weer. Toen ging ik ff weg, pc aan laten staan. Toen ik terug kwam was hij weer helemaal vastgelopen. Volgende ochtend ging hij weer aan, maar de cmos settings waren gereset
Computer verder opgestart, maar na een tijdje in windows liep hij weer vast en daarna heb ik hem niet meer aangekregen.
Ik vind de manier waarop hij vastliep steeds heel raar en ook dat er helemaal geen piepjes meer zijn. Als de CPU dood is zou hij toch moeten gaan piepen?
setup:
athlon 64 3000+ winchester
asus a8n-sli deluxe
2x 512mb pc3200
geforce 6200 (vorige week ingebouwd omdat oude videokaart dood was)
waterkoeling @ cpu - ook vorige week ingebouwd, geen lekken
passief zalman blokje @ NB - deze zat nog goed op de core.
Is me moederbord kapot of iets anders?
Na een tijdje voeding paar keer aan en uit gedaan, en toen starte me pc weer. Toen ging ik ff weg, pc aan laten staan. Toen ik terug kwam was hij weer helemaal vastgelopen. Volgende ochtend ging hij weer aan, maar de cmos settings waren gereset
Ik vind de manier waarop hij vastliep steeds heel raar en ook dat er helemaal geen piepjes meer zijn. Als de CPU dood is zou hij toch moeten gaan piepen?
setup:
athlon 64 3000+ winchester
asus a8n-sli deluxe
2x 512mb pc3200
geforce 6200 (vorige week ingebouwd omdat oude videokaart dood was)
waterkoeling @ cpu - ook vorige week ingebouwd, geen lekken
passief zalman blokje @ NB - deze zat nog goed op de core.
Is me moederbord kapot of iets anders?
End of Transmission