Ik kom er op dit moment niet helemaal uit want ik wil iets dat serverside wordt afgevangen, dan clientsite om uiteindelijk weer serverside verder te gaan.
Ik druk op een knop er wordt dan gecontrolleerd of de regel die ingevoerd gaat worden een regel uit de database overlapt dan dient er een alert te komen met de melding.
"Deze regel overlapt een eerdere regel. Wilt u doorgaan?"
Wanneer op ja geklikt wordt wil ik dus een serverside actie doen (opslaan van de regel)
Ik krijg echter in de page_load niet opgehaald welke sender de page_load heeft getriggerd.
ik heb op dit moment de volgende code die wordt aangeroepen als er op de knop wordt geklikt
Ik druk op een knop er wordt dan gecontrolleerd of de regel die ingevoerd gaat worden een regel uit de database overlapt dan dient er een alert te komen met de melding.
"Deze regel overlapt een eerdere regel. Wilt u doorgaan?"
Wanneer op ja geklikt wordt wil ik dus een serverside actie doen (opslaan van de regel)
Ik krijg echter in de page_load niet opgehaald welke sender de page_load heeft getriggerd.
ik heb op dit moment de volgende code die wordt aangeroepen als er op de knop wordt geklikt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Page.RegisterClientScriptBlock ( "onLoad", "<script>ConfirmContinue ('Wilt u doorgaan?');</script>" );
<script language="javascript">
function ConfirmContinue ( message )
{
x = confirm ( message );
if ( x )
{
alert ('ok');
document.login.submit();
}
}
</script> |